17 серпня 2017, четвер

День шаленого шопінгу. Американці витратили понад $10 млрд у "чорну п'ятницю"

коментувати
Продажі в магазинах трохи впали, а все через те, що американці вподобали онлайн-шопінг

Продажі в магазинах трохи впали, а все через те, що американці вподобали онлайн-шопінг

Продажі у роздрібних магазинах США у "чорну п'ятницю" впали до $10,4 млрд, у порівнянні з $11,6 млрд в 2014 році, свідчать попередні дані дослідницької компанії ShopperTrak.

Як передає ABC News, продажі на День подяки зменшилися до $1,8 млрд з $2 млрд. Видання зазначає, що у цих цифрах не враховані дані онлайн-торгівлі.

Повідомляється, що головною причиною падіння продажів є зростання кількості покупок в інтернет-магазинах. Все більше американців вважають за краще робити покупки на онлайн-майданчиках.

Згідно з даними Adobe Digital Index, найбільші інтернет-магазини США виручили у "чорну п'ятницю" $4,47 млрд, що на 18% більше показника минулого року.

Нагадаємо, 27 листопада - на наступний день після Дня подяки - в американських магазинах стартувала традиційна "чорна п'ятниця" - день масштабних розпродажів.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: