6 грудня 2016, вівторок

Букінгемський палац поскаржився на газету Sun через статтю про королеву

коментувати
Газета писала, що королева нібито вважає, що ЄС йде в неправильному напрямку

Газета писала, що королева нібито вважає, що ЄС йде в неправильному напрямку

Букінгемський палац поскаржився на таблоїд у відомство з контролю за ЗМІ через публікацію, в якій стверджується про нібито підтримку королевою виходу Великої Британії з ЄС, пише Російська служба ВВС.

Зокрема, представники королівської сім'ї заявили, що зареєстрували скаргу на таблоїд в Незалежній організації з дотримання стандартів в пресі.

Нагадаємо, у статті для газети The Sun під назвою Королева підтримує вихід з ЄС, зазначалося, що між Єлизаветою II і колишнім заступником прем'єр-міністра Ніком Клеггом, який підтримує членство країни в ЄС, стався невеликий конфлікт.

Співрозмовник видання розповів, що став свідком того, як королева сказала Клеггу, що ЄС йде в неправильному напрямку. У статті йдеться, що її розмова з Клеггом "тривала деякий час і дуже здивувала усіх гостей".

Пізніше Букінгемський палац заявив, що не буде коментувати вигадки і що королева Єлизавета II витримує політичний нейтралітет з приводу запланованого в Британії референдуму щодо членства країни в ЄС. Сам же Клегг назвав цю історію нісенітницею.

Нагадаємо, референдум щодо членства Великої Британії в ЄС офіційно призначений на 23 червня 2016 року.

Британський прем'єр Девід Кемерон закликав співгромадян проголосувати на користь збереження нинішнього реформованого, членства Великої Британії в Євросоюзі.

19 лютого, Євросоюз і Велика Британія досягли історичної угоди про статус цієї країни в Єдиній Європі.

Згідно з укладеною угодою, Лондон отримав особливий статус у складі ЄС. Перш за все, британцям дозволили скоротити програму соціальної підтримки мігрантів.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: