19 жовтня 2017, четвер

Британський банк заявив, що лист про закриття рахунків був адресований не Russia Today

коментувати
У банку запевняють, що лист було адресовано не самому пропагандистському каналу, а одному з його постачальників

У банку запевняють, що лист було адресовано не самому пропагандистському каналу, а одному з його постачальників

Британський банк NatWest заявив, що лист про закриття рахунків був адресований не конкретно пропагандистському ресурсу Russia Today, повідомляє Російська служба Бі-бі-сі.

Як заявили Бі-бі-сі в банку, лист, на підставі якого російський телеканал RT заявив про загрозу закриття своїх рахунків насправді було адресовано не самому каналу, а одному з його постачальників.

У банку також відзначили, що рахунки самого RT заморожені не були, і закриття їм не загрожує. У копії листа від банку NatWest, опублікованому на сайті RT, адресат був зафарбований.

У свою чергу, в прес-службі телеканалу Бі-бі-сі пояснили, що лист було адресовано компанії Russia Today TV UK Ltd, ця компанія відповідає, зокрема, за виплату зарплат британським співробітникам RT.

Раніше в прес-службі The Royal Bank of Scotland, материнської структури банку NatWest заявили, що не блокували рахунки російського телеканалу Russia Today.

Нагадаємо, про нібито закриття британським банком рахунків RT заявила головний редактор ресурсу Маргарита Симоньян.

Зазначимо, що банк National Westminster є частиною The Royal Bank of Scotland Group, великим акціонером якого є уряд Великої Британії.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: