11 грудня 2017, понеділок

Арешт з російської частки телеканалу Euronews знятий у Франції, ЮКОС має намір оскаржити це рішення

коментувати
Контроль над російським пакетом акцій Euronews знову знаходиться у російського холдингу ВГТРК
Фото: uadigital.tv

Контроль над російським пакетом акцій Euronews знову знаходиться у російського холдингу ВГТРК

Французький суд ухвалив рішення про зняття арешту з 7,5% акцій європейського інформаційного телеканалу Euronews, що належать російському медіахолдингу ВГТРК. Колишні акціонери ЮКОСа мають намір подати апеляцію на це рішення. Про це повідомляє РБК.

Раніше окружний суд в Гаазі скасував рішення арбітражу про виплату Росією на користь колишніх акціонерів ЮКОСа 50 млрд доларів за незаконну експропріацію майна нафтової компанії російською владою.

Окружний суд погодився з аргументами російської сторони, що третейський суд не мав повноважень розглядати позов фірми GML, що володіє компаніями Hulley Enterprises і Yukos Універсальний, які виграли в Росії в Гаазькому суді в 2014 році. Росія наполягала, що третейський суд не мав права вирішувати суперечку з інвесторами з причини того, що РФ не ратифікувала договір до Енергетичної хартії 1994 року, тому рішення третейського суду не може бути застосованим до неї.

Нагадаємо, 20 квітня суд в Гаазі скасував постанову про виплату компенсації з боку Росії колишнім акціонерам ЮКОСа.

Один з співвласників російської нафтової компанії ЮКОС, російський опозиціонер Михайло Ходорковський пояснив рішення суду в Гаазі на користь Росії рішенням Заходу послабити санкції.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Країни ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: