31 липня 2016, неділя

НВ склало рейтинг найпопулярніших українців у соціальних мережах

коментувати
Святослав Вакарчук і Петро Порошенко - найпопулярніші в соцмережах

Святослав Вакарчук і Петро Порошенко - найпопулярніші в соцмережах

Журнал Новое Время опублікував рейтинг найпопулярніших українців у соціальних мережах.

Першу десятку очолив лідер української рок-групи Океан Ельзи Святослав Вакарчук. На другому місці розташувався президент України Петро Порошенко, а слідом за ним - прем'єр-міністр Арсеній Яценюк.

Далі розташувалися: губернатор Одеської області Михайло Саакашвілі (має українське громадянство, 4 місце), народний депутат, журналіст Мустафа Найєм (5), міністр внутрішніх справ Арсен Аваков (6), народний депутат, військовий експерт Дмитро Тимчук (7), мер Києва Віталій Кличко (8) і руфер, громадський активіст Григорій Mustang Wanted (9). Замикає десятку лідерів народний депутат, лідер Радикальної партії Олег Ляшко.

Бум соціальних мереж, що стався на тлі зростання соціальної активності українців, призвів і до зміни структури споживання новин. За даними дослідження міжнародної компанії Nielsen, проведеного серед 30 тис. онлайн-респондентів в 60 країнах світу (в тому числі в Україні), в соціальних мережах свіжу інформацію про останні події черпає 47 % співвітчизників. Для порівняння: майже стільки ж — 48 % українців отримують новини з інтернет-видань, а 51 % — з телепрограм.

Фахівці називають активність українців у Facebook прикметою часу: якщо тебе немає в соцмережах, тебе немає ніде. Тому соціальні мережі й облюбували політики, які часто використовують ці майданчики не стільки для спілкування з народом, скільки для піару. Втім, у Facebook панує демократія: схвальні лайки тут отримують не за портфелі, а за точно сформульовані та актуальні пости.

Більше того: колективний розум соціальних мереж перетворився на своєрідний орієнтир для влади. Наприклад, після того, як лідери думок Facebook назвали прийняття закону від 2 липня 2015 року про повернення кредитів фізичними особами за курсом на момент взяття їх згубним для банківської системи, це не на жарт налякало багатьох депутатів. Багатохто став публічно виправдовуватися, намагатися відкликати голос, і в результаті одіозний закон скасували.

Однак наявність сотень тисяч підписників у блогера аж ніяк не гарантує, що всі вони читають кожен його пост. Facebook, залежно від налаштувань, показує в стрічці не всі пости і алгоритми формування стрічки постійно змінюються. Також фахівці вважають, що для впливовості блогеру вистачить 10 тис. передплатників, а іноді і 5 тис. передплатників достатньо, щоб бути почутим.

Впливовість у соціальних мережах тримається на трьох китах — лайку, шерах і коментарях.

ПОВНИЙ РЕЙТИНГ, У ЯКИЙ УВІЙШЛИ 50 ТОП-БЛОГЕРІВ УАНЕТУ, ШУКАЙТЕ В НОВОМУ НОМЕРІ ЖУРНАЛУ НОВИЙ ЧАС - №44 ВІД 27 ЛИСТОПАДА 2015 РОКУ

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Політика ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: