6 грудня 2016, вівторок

Екс-очільник Київпастрансу на новій посаді в КМДА хоче покращити міську мобільність

коментувати
Майзель наголосив, що в місті необхідно створити комфортні умови для пішоходів, велосипедистів і громадського транспорту
Фото: Комунальне підприємство "Київпастранс" via Facebook

Майзель наголосив, що в місті необхідно створити комфортні умови для пішоходів, велосипедистів і громадського транспорту

Колишній генеральний директор КП Київпастранс Сергій Майзель, призначений директором Департаменту транспортної інфраструктури КМДА розпорядженням №359 від 25 квітня 2016р, розповів про свої плани на новій посаді.

"Обійнявши посаду директора Департаменту транспортної інфраструктури міста Києва, маючи досвід ефективного управління комунальним підприємством, що включало в собі понад 20 різноспрямованих структурних підрозділів, маю на меті імплемінтувати та закріпити практику ефективної структури управління і взаємодії в межах департаменту та підпорядкованих комунальних підприємств", - процитували Майзеля в КМДА.

Він також зазначив, що найближчим часом планує презентувати Короткостроковий план дій на 2-3 роки( Action plan) з тактичними короткостроковими рішеннями, які швидко та максимально ефективно покращать сталу міську мобільність. "До кінця року, планую презентувати довгостроковий стратегічний план дій до 2030 року (Master plan), основою якого будуть масштабні  рішення, з залученням внутрішніх та зовнішніх інвестицій, що дадуть можливість якісно змінити транспортний простір столиці", - додав чиновник.

Майзель також наголосив, що в межах міста необхідно створити комфортні умови і для пішоходів, і для велосипедистів, і для громадського транспорту. За його словами, слід встановити зручні освітлювальні, наземні переходи, організувати безбар'єрний простір для людей, яким складно пересуватися, створити зручну міську велоінфраструктуру та навігацію, розробити нову транспортну модель міста, оптимізувати маршрутні мережу, облаштувати транспортно-пересадочні вузли та відокремлені смуги, встановили розумні світлофори, оновити рухомий склад, впровадити електронну систему оплати за проїзд, розвивати міську електричку та легкий рейковий транспорт, упорядкувати існуючий і створити новий паркувальний простір і перехоплюючі паркінги, підвищити пропускну спроможність мостових переходів тощо.

Зазначається, що Майзель очолював Київпастранс майже два роки - з серпня 2014 до квітня 2016 року. "Отримавши у спадок підприємство з  кредиторською заборгованістю понад 1 млрд. грн. та заборгованістю  в 115 млн. грн. по виплаті заробітної плати десятитисячному колективу, за короткий період  показав себе, як кризовий  менеджер, незважаючи на непросту економічно та політичну ситуацію в країні, вивів підприємство на новий фінансово-економічний рівень", - відзначили в КМДА.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Політика ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: