7 грудня 2016, середа

Журналісти зробили огляд фейків російської пропаганди. Відеорепортаж

коментувати
Ведуча RT висловлює обурення сюжетом CNN
Кадр відео Настоящее время

Ведуча RT висловлює обурення сюжетом CNN

Журналісти зробили відеоогляд відомих фейків російської пропаганди.

Про це повідомляє Крим.Реалії із посиланням на сюжет видання Настоящее время.

У сюжеті, зокрема, згадується обурення ведучої RT репортажем CNN. про те, що операція Москви в Сирії може спровокувати теракти в Росії.

Найбільше ведучу обурює стандартний термін CNN "повстанці", який канал використовує щодо учасників багатьох військових конфліктів, у даному випадку щодо чеченських бойовиків, і так само щодо бойовиків з Донбасу. Проти останнього випадку застосування цього терміну російські ЗМІ не мають нічого проти, зазаначає видання.



Розповідається також і про твердження телеканалу Звезда про те, що українці нібито почали соромитись Майдану, яке походить із сайту Русская весна, що цитує думку єдиного активіста Юрія Касьянова, який допомагає українській армії, висловлену у соцмережі.

Крім сумнівних, російські канали транслюють і неправдиві новини, зазначає видання. Такою є, наприклад, новина про заборону українським телеканалам показувати рукостискання Путіна та Порошенка. Про це заявив  колишній співробітник українського каналу 112 у Facebook. Однак добірка сайту StopFake доводить, що рукостискання в ефірі було.

Неправдивим є і "цитування" президента Польщі Анджея Дуди, який нібито заявив, що Україна має повернути колишні польські землі, приєднані Союзом 39-го року. Автори повідомлень посилаються на телеведучу Ельжбету Яворович, яка нібито підтримала вимогу президента. Однак у розділі програми Яворович Справа для репортера лише дві новини, пов'язані з Україною. І в них нічого немає про зміну кордонів.

Парадоксально виглядає і заперечення сайтом інформаційного агентства Спутник, який є підрозділом російського державного агентства РИА Новости, Голодомору в Україні.

Згідно з повідомленням цього російського ЗМІ, трагедію Голодомору, тобто штучного голоду в Україні, придумали спеціально, а автором пропаганди є Йозеф Геббельс, який надихнув американського видавця Херста опублікувати серію репортажів про голод 1932-1933 років.

На підставі того, що ці матеріали були сумнівної якості, Спутник стверджує, що всі інші свідоцтва про штучний голод не можуть бути правдою.

На сайті також просувають ідею про те, що сталінська колективізація, яка коштувала життя мільйонам, була ефективною моделлю розвитку нового радянського суспільства.

Раніше НВ писало, що російські ЗМІ опублікували фальшиву цитату Обами про "ідіотів", які правлять Україною.

Повідомлялося також, що в Мережі з'явилося відео, на якому російський політик, депутат Держдуми РФ п'ятого скликання Семен Багдасаров заявив в ефірі телеканалу Росія, що Сирія – це нібито споконвічно російська земля.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: