23 травня 2017, вівторок

Заступник Кличка розповів про плани позбутися маршруток у Києві

коментувати
Сагайдак: понад 70% респондентів готові частково відмовитися від особистих авто, якщо громадський транспорт буде комфортним
Фото: Сагайдак Ілля via Facebook

Сагайдак: понад 70% респондентів готові частково відмовитися від особистих авто, якщо громадський транспорт буде комфортним

Маршрутні таксі в Києві необхідно замінити комфортним громадським транспортом великої місткості, заявив в інтерв'ю ЛІГА.net заступник голови КМДА і новий "куратор" столичного транспорту Ілля Сагайдак.

"Наша мета - щоб маршрутки пішли. Зараз вони займають перше місце в місті за обсягами перевезень: щодня вони перевозять близько 1,5 млн осіб. Після впровадження сценарію А кількість маршруток у Києві скоротиться на 40%", - наголосив він.

Сагайдак пояснив, що згідно з першим сценарієм (сценарієм А), реалізація якого за 2 роки дозволить знизити кількість маршруток на 40%, необхідно закупити 35 тролейбусів, 220 автобусів та 63 трамвая. Столична влада вже проводить переговори зі Світовим банком і IFC, які можуть кредитувати приватний бізнес для придбання транспорту, а також починає обговорювати це питання з представниками ринку - дізнається, хто з них зможе самостійно оновити транспорт.

У той же час київські чиновники розробляють і другий сценарій, акцент в якому зроблено на розвиток виділених ліній для автобусів, тролейбусів або трамваїв. Так, порушення правил фіксуватимуть відеокамери, і порушники автоматично отримають штраф. "Багато киян кажуть, що, наприклад, на Московському мосту постійні пробки, а ми хочемо забрати у автомобілістів ще одну смугу для руху. Я відповім. Величезна кількість людей пересяде на зручний громадський транспорт, який буде їздити швидше. Наприклад, якщо на автомобілі поїздка з роботи додому займає 1,5 години, то на громадському транспорті буде 20 хвилин. Автомобілісти пересядуть на громадський транспорт для поїздок на роботу, і це розвантажить дороги", - пояснив Сагайдак.

Як зазначив заступник голови КМДА, сьогодні киянину необхідно в середньому 1 година 10 хвилин, щоб дістатися з крайньої точки в центр міста. Відповідно до рекомендацій Світового банку, потрібно скоротити цей час до 45 хвилин. "Світовий банк розробив модель, в якій чітко визначені верстви попиту населення Києва. Тобто ми тепер знаємо, куди хочуть їхати люди. Виявилося, що є величезний попит на маршрут з Троєщини на Позняки. Це означає, що є великий потік людей, мігруючих в рамках Лівого берега, хоча раніше існувала помилкова думка, що весь Лівий берег виїжджає тільки на Правий і назад", - додав він.

Сагайдак наголосив, що необхідно також прибрати дублюючі маршрутні таксі, а автобуси невеликої місткості (до 12 метрів) використовувати для підвезення людей до магістральних маршрутів, де має працювати великий, місткий транспорт. Крім того, слід прибрати з центру міста обласні маршрутки, які ведуть комерційну діяльність на території Києва, хоч і не мають на це право. "Ми ведемо переговори, щоб перевести їх на кінцеві станції метро і там створити зупинки. Зараз перебуваємо в переговорному процесі", - пояснив він.

Також чиновник зазначив, що в усьому цивілізованому світі система пріоритетів у міській транспортній інфраструктурі побудована так, що на перше місце виходять пішоходи і велосипедисти, за ними вже йдуть громадський транспорт і автомобілі (пішохід-велосипедист-громадський транспорт-автомобіль у русі-припаркований автомобіль). Так, на його думку, столиці слід йти від автомобілецентричності до людиноцентричності.

"Це світова тенденція, і це суттєво розвантажить центр міста. За даними Boston Consulting Group, 72% опитаних готові частково відмовитися від використання особистих авто, якщо громадський транспорт буде комфортним. 64% згодні на обмеження в'їзду та паркування в центрі міста заради зниження заторів", - підсумував Сагайдак.

На його думку, саме завдяки жорсткості правил паркування і продуманій системі штрафів, частина городян для поїздок на роботу пересяде з особистого транспорту на громадський. У той же час столична влада має запропонувати водіям альтернативу - зручний громадський транспорт.

Раніше Сагайдак розмістив на своїй сторінці в Facebook гіфку, яка наочно демонструє, наскільки вигідніше використовувати в місті громадський транспорт з великою місткістю.

Нагадаємо, заступник Київського міського голови, секретар Київради Володимир Прокопів заявив, що нічні маршрутки з'являться в Києві вже в травні.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: