21 сiчня 2017, субота

Війна на дорогах. За півтора року в ДТП на мирних дорогах загинуло вчетверо більше українців, ніж у зоні бойових дій - НВ №30

коментувати
Війна на дорогах. За півтора року в ДТП на мирних дорогах загинуло вчетверо більше українців, ніж у зоні бойових дій - НВ №30

Смерть стала занадто частим попутником на українських дорогах. Дані Нацполіції свідчать, що в 2015‑му в аваріях розлучилися з життям 3,9 тис. осіб, а на Донбасі армія за той же період втратила 1,1 тис. військовослужбовців.

Підходячи до автобусної зупинки в районі станції столичного метро Петрівка, 25‑річна киянка Юлія Кашпар — звичайний офісний працівник, співробітниця банку,— змінюється в обличчі. Зовсім нещодавно — 20 червня — на цьому місці в натовп людей, які очікували громадський транспорт, з розгону в'їхав автомобіль Opel Vectra: його 28‑річний водій Стас Пилипів не впорався з керуванням. Постраждали семеро осіб. Шістьох з важкими травмами евакуювали до лікарні, а сьому жертву — маму Кашпар — повезли в інше місце.

“Мама одразу померла. Травми були несумісні з життям",— з тремтінням у голосі розповідає киянка.

Останнім часом смерть стала занадто частим попутником на українських дорогах. Дані Нацполіції свідчать, що шанси загинути в дорожньо-транспортних пригодах (ДТП) для українців вчетверо вищі, ніж вірогідність загинути в зоні АТО: у 2015‑му в аваріях попрощалися з життям 3,9 тис. осіб, а на Донбасі армія за той же період безповоротно втратила 1,1 тис. військовослужбовців.

І на цьому слизькому шляху українці лише сильніше тиснуть на педаль газу: смертність у ДТП в перерахунку на 100 тис. населення вже перевищила показник 2012 року. Хоча тоді в офіційній статистиці враховувалися Крим і найбільш густонаселені райони Донбасу, які нині перебувають під контролем так званих республік.

Кількість травмованих пасажирів, водіїв і пішоходів теж збільшується. За перше півріччя 2016‑го постраждали 15,5 тис. осіб, у той час як за аналогічний період 2015‑го — 12,1 тис.

В країні зростає не тільки травматизм, але й загальне число ДТП: за весь минулий рік сталося 134 тис. випадків аварій і наїздів, а загалом за шість місяців 2016‑го — 72 тис. випадків, що за підсумками року може вилитися у більш ніж 140 тис. пригод.

Основними причинами зростання числа дорожніх лих у Нацполіції називають перевищення швидкості руху, невміле маневрування, керування у нетверезому стані.

Та ще й нові поліцейські, на думку Богдана Глядика, партнера юркомпанії АвтоЮрист, яка займається ДТП, погано обробляють аварійні випадки і зовсім не провадять профілактику.

До того ж в Україні можна уникнути відповідальності при вчиненні ДТП, важко довести провину у смертельній аварії і домогтися страхових виплат.

"Анархія запанувала на українських трасах",— обурюється Глядик.

Про те, чому так відбувається і як вирішувати цю проблему, читайте в новому номері журналу Новое Время — НВ №30 від 19 серпня 2016 року.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: