9 грудня 2016, п'ятниця

Відомий продюсер розповів, які каннські фільми варто подивитися

коментувати
Відомий продюсер розповів, які каннські фільми варто подивитися
Фото: Наталія Кравчук / НВ

Кінопродюсер зі світовим ім'ям і член журі останнього Каннського кінофестивалю Олександр Роднянський в інтерв'ю НВ розповів, які каннські фільми варто подивитися.

За його словами, на Каннському кінофестивалі він подивився трохи більше 40 фільмів і сильне враження на нього справив Тоні Эрдманн молодого німецького режисера Марен Аде.

"Дуже особиста історія відносин дівчини з провінційного німецького середовища, що працює бізнес-консультантом в Румунії, і її старого батька, який приїздить до неї і розуміє, що дочка нещаслива. І він замість того, щоб поїхати і залишити її в спокої, залишається - вставляє зуби, надіває перуку і приступає до часом несмешних і безглуздих провінційних розіграшів. І раптом його дивна гра переводить її в інший регістр. Це тригодинна історія пошуку взаєморозуміння між батьком і дочкою, зроблена абсолютно радикальним чином. Це чудова картина, яка виявилася проігнорованою журі, що прикро", - розповів Роднянський.

Він також зазначив картину Вона Пола Верховена, яка не отримала нагороди на Каннському кінофестивалі.

"Головна героїня - Ізабель Юппер, не приховує свого віку (їй 63), - грає сексуально розкуту, надзвичайно привабливу, дуже яскраву, позбавлену моральних обмежень жінку-підприємця, яка готова на все, щоб досягти мети", - сказав Роднянський.

Продюсера також вразив фільм, який отримав приз за режисуру, Випускний Крістіана Мунджіу, одного з класиків нової румунської хвилі.

"Потужна картина, корисна для українських кінематографістів, бо нічого такого, що можна було б зробити в Україні технічно, в ній немає", - вважає Роднянський.

Також, розповів він, велике враження справило молоде французьке кіно.

"Кожному з чотирьох французьких фільмів, які я подивився, можна було б дати Золоту камеру. Отримав її (фільм) Божественні - історія, яку зробила Худа Беньямін, про двох арабських дівчат з неблагополучних кварталів, які всіма силами намагаються домогтися успіху", - сказав Роднянський.

Він назвав цей фільм політично некоректним і жорстким.

"У першій сцені ми бачимо їх у хіджабах, тому що під хіджабами легко ховати вкрадені в супермаркетах речі. Потім вчителька намагається навчити одну з них розмовляти на біржі праці з соціальним працівником, і в якусь мить дівчина зривається і кричить: “Навіщо мені це треба? Я не хочу бути такою, як ти. Що ти з себе уявляєш?" "А чого ж ти хочеш?" - запитує вчителька. І дівчата разом починають співати пісеньку Money, money, money. Тобто вони тільки про "money, money". І далі починається свіжо і незвично вигаданий фільм. Ви не уявляєте, що в залі відбувалося - щось нелюдське", - зазначив Роднянський.

Особливістю французького молодого кіно Роднянський назвав також поєднання пристрасності, притесненного соціального почуття і вміння розповісти жанрово виразну історію захопливо.

"Якщо б один такий фільм з'явився в Україні або в Росії, це звернуло б колосальну увагу", - упевнений Роднянський.

Повне інтерв'ю з Олександром Роднянським читайте у свіжому номері журналу Новий Час №21 від 10 червня 2016 року.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: