27 червня 2017, вівторок

У Києві пройде перша конференція про побудову взаємин з клієнтами з міжнародними експертами

коментувати
У Києві пройде перша конференція про побудову взаємин з клієнтами з міжнародними експертами

Ігор Манн, Ялчин Онур, Олександр Левітас та інші фахівці зберуться в Києві, щоб поділиться з українськими підприємцями новими методами в залученні й утриманні клієнтів.

3 червня 2016 року в Києві відбудеться найбільша конференція про побудову відносин з клієнтами - CRM Conference. Провідні експерти з маркетингу, продажів і сервісу поділяться своїм досвідом і розкажуть, як правильно будувати чесні і довгострокові відносини з клієнтами від першого контакту до постійного партнерства.
  

Конференція складається з 3 секцій, в яких об'єднані всі аспекти взаємин:

- Ефективний маркетинг: як привертати увагу клієнта,

- Успішні продажі: як правильно переконувати купувати,

- Клієнтський сервіс: як налагодити довгострокове співробітництво.

 

Про те, які інструменти і методи працюють на кожному етапі, розкажуть міжнародні експерти та найкращі українські фахівці:

- Ігор Манн, один з найсильніших експертів з маркетингу, автор багатьох книг і бестселерів з маркетингу та продажу;

- Ялчин Онур, директор Ketchup Group і провідний світовий експерт зі створення програм лояльності;

- Олександр Левітас, провідний експерт з партизанського маркетингу;

- Дмитро Розенфельд, керуючий партнер маркетингової компанії Rosenfeld&GrandMaster;

- Віталій Ткаченко, маркетинг-директор мережі WOG;

- Ярослав Трофимов, засновник School of Effective Marketing, власник джаз-клубу Перон №7.

 

Детальна програма заходу
  

«CRM - це не тільки програмний продукт для організації продажів. Перш за все, CRM (Customer Relationship Management) - це система побудови взаємин з клієнтами, яка складається з багатьох чинників. Головними з них є ефективний маркетинг, продажі та обслуговування клієнтів. Щоб сьогодні конкурувати на ринку і збільшувати продажі, компаніям потрібні лояльні клієнти. Це означає, що бізнес повинен відійти від принципу "виробляти, щоб продавати", а сфокусуватися на клієнтах і покращувати роботу по задоволенню їх потреб», - говорить Дмитро Суслов, директор українського офісу «1С-Бітрікс».

 

Програма конференції включає: 

- Експертні доповіді та історії успіхів;

- Дискусійну панель з лідерами ринку;

- After party: віп-зустріч з міжнародними експертами;

- 800+ учасників з України та близького зарубіжжя.
 

Захід буде корисним:

• Керівникам та власникам компаній

• Директорам і фахівцям відділів продажів і маркетингу

• Керівникам та фахівцям відділів підтримки клієнтів і сервісу

 

Дізнатися більше про подію та забронювати місце можна на сайті конференції. Вартість участі в конференції залежить від часу оплати.

 

 

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: