11 грудня 2016, неділя

ТОП-10 думок Львівського медіа форуму-2016

коментувати
ТОП-10 думок Львівського медіа форуму-2016

Головні тези найбільшої медійної новини країни – IV Львівського медіафоруму.

Андрій Куликов, Громадське Радіо, Україна:

Читаючи гасло цьогорічного Медіафоруму «Пояснюючи світ через медіа» я думаю, що час «Ч» для української журналістики триває. Так – пояснююЧи. Але чи досить зрозуміло? Чи досить контрастно до тих пояснень, які суспільству пропонують інші інституції, що мають вплив на суспільну думку? Чи ми визначаємо предмет і тон обговорення? Чи хапаємось за якісь сплески емоцій і хвилинного інтересу?

Не треба забувати, що поміж п'яти чи шести засадниЧих запитань журналістики запитання ЧОМУ починається на літеру Ч. Чесність, вЧасність, тоЧність – оце ті ознаки української журналістики, якими ми маємо оперувати.

Ян Томбінські, голова Представництва ЄС в Україні:

ЄС робить великий внесок до сучасного медіапейзажу України, до відкриття власників і бенефіціарів медіа. Це необхідно і для вас, і для нас. Бо ви – ті, хто допомагає міжнародній спільноті зрозуміти, що відбувається в Україні. Ми намагаємось боронити журналістів, коли бачимо якісь інституційні загрози, щоб праця могла бути виконана без загрози для вас.

Джеффрі Пайєтт, Надзвичайний і повноважний посол США в Україні:

Є велика шкода від відкриття інформації про професійних журналістів, що працювали в Донбасі. Це оприлюднення повинне бути засуджене. Такі дії людей принесли розруху в можливість «спокійної» праці у зоні ризику.

Наталія Седлецька, Схеми, Україна:

Якими б не були наші критичні матеріали, все одно країна йде вперед. Журналісти-розслідувачі є також архітекторами нашої держави. Хто ми є в цьому процесі? Лідери думок, активісти, прокурори? Моя ідентифікація: я не активіст, не прокурор, я журналіст, а значить, моя місія – інформувати і чекати реакції. Головне – бути почутими і почуватися вільними від тиску медіавласників.

Борис Райтшустер, журналіст і письменник, Німеччина:

Сьогодні українці намагаються будувати систему демократичних ЗМІ. У Німеччині все давно побудовано, але вони під впливом пропаганди стають все більш крихкі. Я вважаю, нам є чого вчитись один в одного.

Томаш Фіала, Dragon Capital, Україна:

Я завжди був упевнений, що без сильних незалежних медіа в країні не може бути сильної демократії, а без сильної демократії не буде сильної економіки. Так як я живу і працюю в Україні, я відчуваю відповідальність за всі процеси, що відбуваються в країні, і намагаюся прикладати максимум зусиль для того, щоб країна займала не останнє, а перше місце в регіоні за економічним розвитком. Один із способів досягнення цієї мети - підтримка вільної журналістики в Україні. Будь-який бізнесмен, зацікавлений в зростанні капіталізації свого бізнесу, повинен бути зацікавленим в сильних і вільних медіа.

Михайло Зигар, Slon.ru, Росія:

Ми живемо в медіареальності, яка нагадує серіал «Гра престолів». Тільки білі ходаки - це журналісти, а нова реальність, яка наступає - це social media. Будь-яка людина у соцмережах більш ефективна, аніж традиційні журналісти, а держава скоро не зможе контролювати ЗМІ

Гжегож Пєхота, Гарвардський університет, США:

40% журналістів у Європі – фрілансери, вони не працюють на певні медіа компанії. Наша робота змінюється внаслідок глобалізації і з'єднання такого поняття, як платформи. Як Über не володіє таксі, Skype не має жодної інфраструктури, так само і платформи не мають офіційних журналістів.

Платформи прискорюють все, вони дають нам відкритий контент набагато швидше, аніж будь-який інший продукт. І переконують видавців закрити свої сайти і користуватись їхніми послугами.

Крейг ЛаМей, Північно-західний університет, США:

Якщо ми хочемо, щоб журналісти були етичними та амбітними, треба зрозуміти економіку нашого бізнесу. Тому якщо ви журналіст, то не є гріхом зрозуміти мислення маркетологів. Журналістика – це почесний бізнес.

Девід Гершенгорн, The New York Times, США:

Америка могла б повчитися в України. І цей урок називається "Володимир Путін". Грати за правилами - це недолік. Якщо ви вирішили забрати Крим, то подумайте, що з вами зробить світ.

Генеральний партнер IV Lviv Media Forum — інвестиційна компанія Dragon Capital.

IV Lviv Media Forum відбувається за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні, міжнародного проекту «MYMEDIA», Національного Фонду на підтримку Демократії (NED), Посольства США в Україні, Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні, Посольства Великої Британії в Україні, проекту «У-МЕДІА» міжнародної громадської організації «Інтерньюз Нетворк».

Організатори: ГО «Львівський медіафорум», Школа журналістики УКУ. За сприяння Львівської міської ради.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: