6 грудня 2016, вівторок

Росавіація направила Нідерландам листа з критикою звіту по МН17

коментувати
Росія вважає, що у звіті Нідерландів все не так

Росія вважає, що у звіті Нідерландів все не так

Заступник голови Федерального агентства повітряного транспорту РФ (Росавіація) Олег Сторчевий надіслав офіційного листа голові Ради безпеки Нідерландів Тьиббе Яустре, з оцінкою російської сторони підсумкового звіту голландської сторони про обставини аварії літака авіакомпанії Malaysia Airlines в небі над Донбасом влітку 2014 року.

В оприлюдненому на сайті Росавіації тексті листа йдеться, що представлені у звіті голландської сторони висновки про ураження малазійського Boeing боєголовкою 9Н314М у складі ракети серії 9М38 у складі зенітно-ракетного комплексу Бук недостатньо обґрунтовані.

"Якщо і припускати, що літак був збитий ракетою зенітно-ракетного комплексу (ЗРК) типу Бук, наведені у звіті характеристики осколків не відповідають характеристикам вражаючих елементів бойової частини 9Н314М", - йдеться в листі Сторчевого.

При цьому заступник голови Росавіації виклав свої аргументи у спробі спростувати версію нідерландської сторони: "Форма осколків, що нагадують "двотавр", в остаточному звіті розглядається у відриві від їх маси. Крім того, дослідження хімічного складу матеріалу, з якого виготовлено вражаючі елементи бойової частини 9Н314М, виконані російськими фахівцями, показали, що хімічний склад осколків, опублікований в остаточному звіті, суперечить висновку про їх приналежність бойовій частині 9Н314М".

Також в російському відомстві зазначили, що ушкодження, отримані під час проведених РФ випробуваннь, і пошкодження на фрагментах MH17 відрізняються.

Крім того, Сторчевий пише, що в підсумковому звіті неправильно визначено просторове положення ракети щодо літака в момент його ураження.

У Росавіації вважають, що зазначений в голландському звіті ймовірний район запуску ракети встановлено на підставі неправильної інтерпретації умови зустрічі ракети з літаком, і повідомили про результати "повномасштабного натурного експерименту концерну Алмаз-Антей", які вказали на іншу географічну точку - Зарощенське.

Сторчевий стверджує, що зазначені в звіті точка підриву, орієнтація ракети в просторі й передбачуваний район старту суперечать характеристиками ракет 9М38 і не відповідають пошкодженням Boeing-777.

Також в Росавіації підкреслили, що Міжнародна комісія під егідою Нідерландів врахувала не всі аспекти відповідальності України. "Рішення про припинення польотів цивільної авіації над зоною збройного конфлікту влади України повинні були прийняти ще в квітні 2014 року, після початку активних бойових дій на сході України", - йдеться в листі.

Нагадаємо, раніше Нідерланди звинуватили Росію у спробах посіяти плутанину навколо MH17.


Катастрофа літака Boeing-777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував плановий рейс з Амстердама в Куала-Лумпур, сталася 17 липня 2014 року на сході Донецької області в районі села Грабово недалеко від міста Торез. На борту перебувало 283 пасажира, в тому числі громадяни Нідерландів, і 15 членів екіпажу, всі вони загинули.

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: