3 грудня 2016, субота

Різдвяний ролик про увагу до близьких викликав ажіотаж в соцмережах

коментувати
Час дуже швидкоплинний, щоб забувати про близьких
Кадр з відео

Час дуже швидкоплинний, щоб забувати про близьких

Різдвяний рекламний ролик, створений за замовленням німецької мережі супермаркетів EDEKA, справив справжній фурор серед користувачів соціальних мереж.

Ролик з соціальною спрямованістю за чотири дні набрав понад 17 мільйонів переглядів в Facebook.

Головний герой відео - дідусь, який ніяк не може зібрати за різдвяним столом своїх занадто зайнятих дітей. У підсумку він наважується на крайні, трохи жорстокі заходи.

"Час швидкоплинний", - нагадують творці ролика й закликають пам'ятати про найближчих людей.


ВІДЕО


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: