20 листопада 2017, понеділок

Поліція Київської області запустила централізований call-центр

коментувати
Централізований call-центр почав роботу 1 лютого 2016 року
Фото: kv.npu.gov.ua

Централізований call-центр почав роботу 1 лютого 2016 року

Поліція Київської області запустила роботу централізованого call-центру 1 лютого 2016 року, 23 лютого оцінювати його роботу приїхала оглядова місія країн Євросоюзу.

Повідомлення по номеру 102 надходять до call-центру з усієї області, зазначається на сайті Головного управління Національної поліції в Київській області.

Оператори та диспетчери лінії 102 здійснюють первинну обробку повідомлень і відразу після реєстрації звернень скеровують на місце події наряди груп реагування патрульної поліції.



Оператор call-центру координує їхню роботу за допомогою планшетів із GPS-навігаторами.

На даний момент швидкість реагування складає до 10 хвилин по місту та до 30 хвилин до найвіддаленішого населеного пункту.




За словами голови поліції Київщини Вадима Трояна, за 23 дні від початку запуску служби значно підвищилися показники роботи правоохоронців "за гарячими слідами".

Він також зазначив, що у старій системі обласної міліції екстрені виклики приймали диспетчери у районних центрах - лінії були перевантажені, а патрульних авто було лише 12 в області. На даний момент патрулів в області 83, планується збільшити їх кількість до 111.

Нагадаємо, 7 жовтня 2015 року повідомлялося, що поліція Харкова запустила онлайн-сервіс для повідомлень про порушення.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: