23 лютого 2017, четвер

Поліграфія Онлайн: універсальний сервіс для будь-яких користувачів

коментувати
Поліграфія Онлайн: універсальний сервіс для будь-яких користувачів

Аналітичні компанії стверджують, що в 2016 р. ринок Інтернет-торгівлі в Україні зросте на 34,8% відносно до 2015 р., а його обсяг досягне 33,4 млрд грн. За деякими даними, вже в нинішньому році 54% українських Інтернет-користувачів будуть здійснювати покупки в Мережі. Українці купують через Інтернет не тільки одяг і побутову техніку: все більш затребуваними стають послуги (7% від загального обсягу продажів через Мережу), у тому числі поліграфічні.

 

 

Зростаючий ринок

Бум електронної комерції, що накрив Україну, не оминув стороною і поліграфію. Загалом ринок поліграфії стискався в 2013-2015 рр. на 10% (за винятком сегмента виробництва упаковки). Але при цьому кількість замовлень, що розміщуються через Інтернет, неухильно зростає і обіцяє досягти загальносвітових показників (очікується, що 28% всіх поліграфічних замовлень у світі до 2016 р. буде надходити через Інтернет – сайт http://printisbig.com/index.html#online).

Природно, частину поліграфічних виробів замовити через Інтернет майже нереально. Багатосторінкові каталоги, повнокольорові журнали, барвисті календарі поки ще в спеціалізованих Інтернет-магазинах поліграфії не представлені.

Однак типовий набір продукції (візитки, листівки, флаєри, хенгери, євроконверти, пластикові картки, прості буклети), а також деяку рекламно-сувенірну продукцію замовляти через Інтернет не просто можна, а й потрібно.

В основі розміщення поліграфічних замовлень через Інтернет лежить принцип Web-to-Print, суть якого зводиться до того, що замовник розміщує макет, оплачує вартість друку і називає адресу, за якою замовлення має бути доставлене. Після чого в зазначений час отримує замовлення за вказаною адресою.

Також Web-to-Print – це Інтернет-платформа, що надає можливість самообслуговування для замовників поліграфічної продукції.

 

 

Поліграфія Онлайн: парадигма

До розміщення замовлень через Інтернет вдаються різні категорії користувачів:

  • фізичні особи;
  • представники корпоративного сектору;
  • різні посередники.

Відповідно, і сервіси Web-to-print (Поліграфії Онлайн) поділяються на такі, що працюють за схемою В2С і В2В.

Сервіс Web-to-print, що працює за схемою B2C, включає:

  • фіксований набір поліграфічної продукції з певними цінами і мінімальними варіаціями (наприклад, візитки одно- і двобічні, з ламінацією/без);
  • набір шаблонів з можливістю введення своїх даних (спрощений редактор);
  • функціональний редактор для створення власних макетів онлайн;
  • систему оплати банківськими картами;
  • систему стеження за виконанням замовлення.

Якщо Інтернет-платформа із залучення поліграфічних замовлень орієнтована на сегмент B2B, стає непотрібним редактор (підприємства і рекламні агентства працюють з найманими дизайнерами), а система оплати іноді замінюється системою генерації рахунків. Ціни на продукцію для представників В2В-сегмента зазвичай менше, ніж для кінцевих користувачів.

Серед компаній, які залучають поліграфічні замовлення через Інтернет:

  • друкарні, які друкують замовлення і привертають частину з них через Інтернет з допомогою власних сервісів;
  • Інтернет-ресурси з формування та друку збірних тиражів (витрати, потрібні для створення кожної окремої продукції, об'єднуються і діляться пропорційно між замовниками, чиї макети включаються в тираж. У підсумку ціна друкованої продукції виходить значно менше);
  • Інтернет-ресурси із залучення одиничних замовлень онлайн;
  • друкарні, які, прагнучи заробити, перерозміщують на сервісах збірних тиражів замовлення (ті, що самим друкувати не вигідно);
  • посередники без обладнання і агрегатора замовлень через Інтернет, які добувають замовлення в офлайн, але перерозміщують їх онлайн.

В Україні зустрічаються дуже якісні клієнтські сервіси із залучення одиничних замовлень онлайн. Часто з елементами офлайн (тобто з клієнтською підтримкою по телефону), можливістю замовити макет. Такі агрегатори виграють за рахунок потужного інтерфейсу і широкого асортименту, наявності шаблонів для самостійного виготовлення макета візитки, флаєра, листівки, а іноді і більш складної продукції.

Багато відомих Інтернет-агрегаторів поліграфічних замовлень володіють власним друкарським обладнанням. Зазвичай, продуктивними системами цифрового друку, що дозволяє оперативно виготовляти типовий набір продукції малими і середніми накладами. Решту доводиться перерозміщувати.

Інтернет-ресурси з формування та друку збірних накладів часто мають у назві магічне слово «збірка» і формують збірні тиражі, які можуть розміщувати в будь-якій друкарні офсетного друку, що має обладнання необхідного формату.

Друкарень, які друкують замовлення і привертають частину з них через Інтернет з допомогою власних сервісів зовсім небагато, тому що бути в онлайн, і в офлайн для друкарні зовсім непросто. Яскравий приклад – Всеукраїнська Мережа Друкарня «Вольф», яка володіє ресурсом «Поліграфія Онлайн».

 

 

Поліграфія Онлайн

Ресурс був заснований у 2012 році. За цей час з простого «Приймальника замовлень» сервіс перетворився на дуже значущу частину бізнесу Всеукраїнської мережі Друкарня «Вольф».

Сьогодні Інтернет-магазин «Поліграфія Онлайн» один з небагатьох в Україні враховує інтереси як кінцевих замовників (сегмент В2С), так і корпоративних клієнтів, а також посередників (В2В).

Переваги «Поліграфії Онлайн» для кінцевих користувачів:

  • цілодобова підтримка офлайн і можливість безкоштовно передрукувати макет, якщо допущено брак;
  • «Конструктор» та можливість замовити виготовлення макета на «Біржі дизайну» (цей сервіс інтегрований з «Поліграфією Онлайн»);
  • безкоштовна доставка по Києву;
  • зручна платіжна система, налагоджена система логістики та багато іншого.
Переваги «Поліграфії Онлайн» для представників корпоративного бізнесу та посередників:
  • суттєві знижки (до 40%), які можуть відрізнятися при замовленні різних видів продукції;
  • додаткові бонуси при певному обсязі;
  • безкоштовна доставка комплексних замовлень.

Постійна еволюція

У «Поліграфія Онлайн» постійно з'являються нові види поліграфічної продукції. Сьогодні це візитки, флаєри, листівки А4, А5, євроконверти, хенгери на двері, плакати А3, пластикові картки.

Крім того, на початку літа 2016 р. додана можливість замовляти рекламно-сувенірну продукцію: покажчики і таблички, наліпки, ексклюзивні магніти, брендовані флешки і запальнички!

«Поліграфія Онлайн» як Web-to-print-рішення є складовою частиною великих програмних проектів Друкарні «Вольф», що включають ERP (програму керування клієнтською базою) та інші інструменти з контролю та керування всіма робочими, кадровими, фінансовими, складськими, транспортно-логістичними процесами на підприємстві. Для клієнта це означає – безперебійну роботу з відвантаження замовлень, виготовлених з незмінно високою якістю.

У «Поліграфії Онлайн» не повинно бути «вузьких місць» з точки зору швидкості та якості обробки макетів, і тому команда ресурсу постійно працює над оптимізацією сайту.

Сьогодні власники «Поліграфії Онлайн» замислюються про створення аналогічних ресурсів для роботи та адаптації на ринках Німеччини та Польщі, де Міжнародна Мережа Друкарня «Вольф» вже має офіси.


Довідка: Всеукраїнська Мережа «Друкарня Вольф» включає виробництво і три офіси в Києві, представництва та виробничі бази в Дніпропетровську, Запоріжжі, Львові, Одесі, Прилуках, Харкові; дилери компанії працюють в більш ніж 20 містах України  Вінниці, Івано-Франківську, Кам'янці-Подільському, Миколаєві, Переяславі-Хмельницькому, Полтаві, Рубіжному, Сумах, Умані, Ужгороді, Чернігові, Хмельницькому тощо.

Всеукраїнська Мережа Друкарня «Вольф» єдина в сегменті комерційної поліграфії розвиває унікальну технологію гібридного друку (інші назви TWIN spot, drip-off, «гламурний гібрид»), реалізувала концепцію мас-маркетингу в роботі з замовниками поліграфічної продукції і в той же час відома елітарним рівнем виконання поліграфічних замовлень.

Компанії належить успішний Інтернет-магазин «Поліграфія Онлайн».

У 2015 р. Друкарня «Вольф» вийшла в сегмент рулонного офсетного друку з сушкою (цільові клієнти – ріелтори, торгові мережі, великі видавничі будинки, великі компанії різних сегментів економіки) і заявила про вихід на ринок Європейського Союзу.

Сьогодні Міжнародна Мережа Друкарні «Вольф» представлена офісами в Німеччині, Польщі, очікується відкриття офісів в Австрії, Іспанії, Португалії, Словаччині, Чехії.

У 2015-2016 р. Друкарня «Вольф» значно розширила парк додрукарського, друкарського і післядрукарського обладнання.

У квітні виробництво компанії запрацювало на новому майданчику (вул. Маршала Гречка, 13).




Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: