25 квiтня 2017, вівторок

Конфлікт на Громадському ТБ: Проти Романа Скрипіна відкрили провадження за привласнення коштів

коментувати
Наглядова Рада Громадського ТБ звинуватила Скрипіна у одноосібному привласненні коштів
Фото: hromadske.tv

Наглядова Рада Громадського ТБ звинуватила Скрипіна у одноосібному привласненні коштів

За заявою Громадського ТБ щодо дій колишнього очільника організації Романа Скрипіна відкрито провадження. Його звинувачують у привласненні коштів від пожертв Громадському ТБ, що надходили на рахунок PayPal.

Про це повідомив речник МВС Артем Шевченко на засіданні ради з питань захисту професійної діяльності журналістів та свободи слова, написала у Facebook журналістка Світлана Остапа.

"До єдиного реєстру внесено заяву Громадського ТБ про шахрайські дії Романа Скрипіна. Про це сказав Директор департаменту комунікації МВС Артем Шевченко на засіданні ради з питань захисту професійної діяльності журналістів та свободи слова в Україні в АП. За його словами провадження порушено за ч. 1 ст. 191 ( присвоєння, розтрата майна чи заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем)", - написала Остапа у понеділок, 25 квітня.

Нагадаємо, Наглядова Рада Громадського телебачення звинуватила журналіста Романа Скрипіна у одноосібному контролі частини коштів. Йдеться про понад 150 000 євро і $36 000, які він перевів на свій рахунок.

15 січня журналіст Скрипін на своїй сторінці у Facebook повідомив про створення проекту Громадське Київ. Зазначалося, що воно "створюється на кошти, що були зібрані та акумульовані за останні два роки зусиллями переважно закордонних українців з усього світу".

Натомість ГО Громадське телебачення розповсюдило заяву, в якій йдеться, що "не ухвалювало рішення про фінансування місцевого медіа у Києві та Херсоні".  

Сам Скрипін розповів, що усі акумульовані кошти не витрачалися у власних цілях і не були розтрачені. Проте певні витрати, звісно, є, але вони стосуються реалізації проекту. Журналіст пояснив, що готовий практично негайно перерахувати більшу частину коштів на будь-який наданий рахунок, але він має бути не в Україні. Щодо питання передачі домену hromadske.tv, то Скрипін відмовився це зробити: "На чому ґрунтується вимога віддати його у користування організації, якщо всюди в світі ці питання вирішуються підписанням угоди купівлі-продажу або оренди. Тепер я точно нікому нічого дарувати не хочу".

Нагадаємо, онлайнове телебачення Громадське ТБ було створене у листопаді 2013 року, напередодні Євромайдану. 

До складу Наглядової ради Громадського входять історик Ярослав Грицак, журналіст Олексій Шалайський, експерт Chatham House Орися Луцевич, директор Школи журналістики Києво-Могилянської академії Євген Федченко, засновник експертної компанії pro.mova Євген Глібовицький, філософ Михайло Мінаков, економіст, декан KMBS Олександр Саврук.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: