28 травня 2017, неділя

Компанія P&G відкрила Сімейний дім на підтримку мам олімпійців та членів їхніх родин.

коментувати
Компанія P&G відкрила Сімейний дім на підтримку мам олімпійців та членів їхніх родин.

P&G об'єднала Gillette®, Pantene®, Head&Shoulders®, Tide® та інші бренди на унікальному майданчику в столиці літніх Олімпійських ігор.

4 серпня 2016 року, Ріо-де-Жанейро, Бразилія. Напередодні офіційної церемонії відкриття XXXI Олімпіади в Ріо-де-Жанейро компанія Procter&Gamble, всесвітній партнер Олімпійських ігор, відкрила двері свого Сімейного дому – унікального «дому далеко від дому», де спортсмени, їхні мами та члени родин зможуть насолодитися комфортом і гостинністю завдяки брендам P&G.

Компанія P&G ось уже третю олімпіаду поспіль докладає максимум зусиль, щоб спортсмени та їхні близькі могли відсвяткувати успіхи, а також підтримати тих, хто ще тільки має показати свою силу, вміння і непохитну волю до перемоги на змаганнях. Сімейний дім – це унікальний майданчик, де можна відпочити і провести час зі своїми близькими, місце, яке об'єднує всі бренди P&G з однією метою – оточити гостей турботою, дати їм можливість почуватися як удома за тисячі кілометрів від рідної країни. Салон краси Pantene® і Aussie®, манікюрна станція Cover Girl®, студія для чоловіків Gillette®, пральня від Tide® та багато іншого – компанія P&G зробила все можливе, щоб відчуття дому не залишало спортсменів і їхніх мам протягом усієї Олімпіади.

 

На церемонії відкриття мам спортсменів з усього світу привітала Надя Команечі, всесвітньовідома гімнастка, посол бренду Tide® і володарка п'яти олімпійських золотих медалей. Ставши першою в історії гімнасткою, яка отримала вищий бал 10,0 на Олімпіаді, Команечі розповіла мамам про свій прорив у гімнастиці і про те, як вона свого часу надихнула всіх спортсменок світу боротися за високі результати.

Надя Команечі зазначила: «Я поїхала на Олімпіаду 1976 року не за вищим балом, і вже там я дізналася, що здатна на це. Дивно, як спорт змінився за 40 років, і яку роль тепер у ньому відіграють жінки, надихаючи своїми результатами».

 

Гості Сімейного дому протягом усього часу його роботи також зможуть долучитися до кампанії Always® #LikeAGirl і записати надихаюче відео для дівчат з усього світу з хештегом #LikeAGirl. Ця ініціатива спрямована на підвищення самооцінки дівчат-підлітків, тому що саме спорт є одним із головних джерел упевненості в собі.

Філ Данкан, головний керуючий P&G з дизайну: «Ми дуже раді бути сьогодні в Ріо, в нашому Сімейному домі, де бренди P&G допомагають спортсменам, їхнім мамам і членам родин почуватися як удома під час Олімпійських ігор. Ми знаємо, що сім'ї нечасто отримують подяку за ту роль, яку вони відіграють у житті атлета, і сьогодні завдяки нашим брендам є можливість подякувати цим людям. Наша вдячність проявляється не тільки в безкоштовних процедурах та послугах, а й у домашньому комфорті. Ми створюємо простір, де члени сімей олімпійців можуть розслабитися під час ігор».

 

 

Від України гостями церемонії відкриття Сімейного дому стали Ірина і Тетяна Харлан, мама та сестра олімпійської чемпіонки Ольги Харлан, які гідно оцінили ідею «дому далеко від дому».

«Я дуже рада, що мої мама і сестра зможуть підтримати мене під час змагань. Тут приголомшлива атмосфера, всі дуже доброзичливі, і відчувається, що компанія P&G насамперед дбала про комфорт і зручність спортсменів та їхніх сімей. Упевнена, що це чудове місце стане другою домівкою і для них, і для всіх мам, які приїхали в Ріо вболівати за своїх дітей», – каже Ольга Харлан.

Завершенням церемонії відкриття став яскравий виступ колективу Olodum – відомого на весь світ бразильського оркестру барабанщиків.

 

Як Почесний спонсор мам, P&G запрошує всіх спортсменів та членів їхніх родин відвідати Сімейний дім P&G протягом усіх Олімпійських ігор у Ріо аж до церемонії закриття. 

Олімпійська кампанія P&G:

Procter&Gamble створює кращу продукцію для мам щодня. Бренди P&G орієнтовані не тільки на «олімпійських» мам, а й на всіх мам нашої планети. Будучи всесвітнім партнером Олімпійських ігор і співпрацюючи з професійними спортсменами від імені таких брендів, як Tide, Gillette та Pampers, P&G вшановує мам, які підтримували своїх дітей, майбутніх атлетів, на їхньому життєвому шляху. Напередодні літніх Олімпійських ігор-2016 в Ріо-де-Жанейро більш як у 35 країнах стартувала олімпійська кампанія 18 брендів P&G, що охоплює телевізійний і digital-контент, спеціальні експозиції в торгових залах, повний спектр PR-підтримки та активності в соціальних мережах. 

Про компанію Procter&Gamble

P&G задовольняє потреби споживачів у всьому світі завдяки одному з найсильніших портфоліо брендів-лідерів, які користуються заслуженою довірою, і якісних торгових марок, таких як Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®. P&G здійснює свою діяльність у 70 країнах світу. Новини і детальна інформація про компанію P&G та її бренди – на сайті www.pg.com.

 

 

Контакти для ЗМІ:

Агентство Saatchi&Saatchi, +38 044 494 49 09

Дарина Володимирова, dvladimirova@saatchi.com.ua

Анна Болєва, aboleva@saatchi.com.ua

 

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: