22 сiчня 2017, неділя

Хто зможе відродити український футбол

коментувати
Хто зможе відродити український футбол

Усіх людей можна розділити на дві категорії: одні з пляшкою пива на дивані голосно лають наших футболістів за черговий пропущений м'яч, а інші.

Інші створюють корпоративні аматорські футбольні команди, вкладають власні кошти і сили, відроджуючи національний футбол. 

Здоровий персонал - ефективний персонал

Як би ви визначили, наскільки успішна та чи інша організація нині в Україні? Ні, зовсім не по коштовним машинам на парковці поряд з офісом, як ви подумали!

Об`єктивні критерії: наявність власного спортзалу чи збірної аматорської команди з футболу.

Успішні керівники сьогодні вкладають кошти в головне джерело свого розвитку - персонал. Компанії знаходять можливість компенсувати співробітникам:

• абонементи на відвідування спортзалу чи йога-студії;

• домовляються про придбання корпоративних абонементів в басейн;

• створюють аматорські команди з футболу, пейнтболу чи баскетболу та активно беруть участь в змаганнях.

 

 

Гаджієв Д.
представник корпоративної футбольної команди

 

Представник однієї з відомих українських корпоративних футбольних команд Deloitte - Дільгам Гаджієв на питання, чому їхня компанія вирішила підтримувати розвиток спорту і корпоративного футболу, прямо відповідає:

- Спорт - це невід'ємна частина життя будь-якої людини!

Регулярні заняття спортом підтримують відмінну фізичну форму і здатність протистояти стресам; допомагають розвинути лідерські якості та цілеспрямованість, сприяють командоутворенню в колективі.

Все це - ключові умови успіху і в бізнесі.

«Небесна Криниця» втілює мрії футбольних фанів

Відомий всім футбольним фанатам колишній тренер української збірної В. Лобановський стверджував, що хорошого гравця не можна купити, його можна лише зростити та виховувати самостійно.

Вчорашні хлопчаки - юні фани «Динамо» колись - сьогодні в ролі керівників найбільших підприємств в Україні виконують по-своєму свої юнацькі мрії. Вони створюють аматорські збірні команди з футболу серед друзів, колег і підлеглих. Знаходять власні кошти на підтримку і розвиток корпоративного футболу, беруть участь в різноманітних національних турнірах.

 

 

Олексієнко О.
президент компанії Elsyton
 

Президент компанії Elsyton, Олексієнко Олег Володимирович - один із творців таких команд. На питання про те, навіщо йому це потрібно, він розкриває секрет:

- Наша команда з'явилася давно. На комерційних турнірах ми виступаємо під маркою СКТ Глобус. Її підтримує IT компанія, що надає послуги контролю транспорту, контролю палива. Наша компанія дуже любить корпоративний футбол, і не байдужа до цього виду спорту в принципі. Ми вважаємо, що існування та успішна гра нашої аматорської збірної вносить свою невеличку частинку в розвиток національного футболу в Україні.

Не так давно до цього напрямку підключилася і «Небесна Криниця» - лідер ринку бутильованої води в Україні.

(3)Керівництво компанії прийняло рішення організувати та проводити щорічні аматорські турніри серед корпоративних футбольних команд.

 

 

Кривоніс Е.
директор з розвитку

 

«Місія нашої компанії - стверджує директор з розвитку Євгенія Кривонос - зробити українську націю здоровішою, більш успішною та щасливою. Для цього ми випускаємо чистий корисний продукт - бутильовану воду, та регулярно організовуємо різні спортивні заходи. Ми віримо, що тільки здорові люди можуть ефективно працювати ».

І ось, вже четвертий рік поспіль, «Небесна Криниця» за підтримки Федерації футболу України проводить призовий футбольний турнір серед найбільших організацій країни.

Рядові співробітники різноманітних компаній отримали можливість корисно та цікаво провести вільний від роботи час. Вони грають в улюблений футбол, виграють цінні призи, а переможці турніру здійснюють дитячу мрію - зустрітися з гравцями «Динамо» в справжньому протистоянні на полі!

Захоплюючий приклад розповсюджуються

Ідея відродити національний футбол на прикладі аматорських корпоративних команд захопила дуже багато людей. За 4 роки проведення чемпіонату «Небесна Криниця CUP» в ньому взяло участь понад 100 команд! Із задоволенням бігали з м'ячем по полю представники найвідоміших в країні організацій:

• L'Oreal та Profitool;

• RLC Logistics та Lifecell;

• Cygnet Agro та Rabota.ua;

• ПУМБ та Банкомзв'язок;

• БРСМ Нафта та Baker Tilly;

• Метінвест та Укрексімбанк;

• Київстар та Укрзалізниця;

• Велика Кишеня і СушиЯ та багато інших.

Знайшлися і партнери, що захотіли зробити турнір більш яскравим і незабутнім. Вони допомогли з інвентарем (компанія Select) і страховими полісами (СК Провідна), і навіть зафіксували події на відео (Black Turtle Filmz).

Призи погодилися надати «1-ий ікорний супермаркет», Культтовари України - швидка канцелярська допомога, Etiquette School - школа ділових манер і комунікацій.

Смачні гарячі напої гравцям і вболівальникам дарували чай Alokozay і кава Corsico.

А незліченна кількість води «Небесна Криниця» допомогла вгамувати спрагу всім учасникам.

Нове покоління переможців

Сьогодні, коли нашій країні так потрібні перемоги, кожен успішний керівник вважає себе зобов'язаним зробити свій внесок у розвиток нової нації. Підтримка спорту всередині власної організації - це мінімум того, що можна зробити для відродження української нації в цілому.

Моду на перемоги, моду на футбол також легко ввести, як на новий гаджет чи стиль в одязі. Потрібно лише звернути увагу громадськості на цей аспект, а люди із задоволенням його «підхоплять».

 

 

Кравчук Д.
представник аматорської футбольної команди

 

Ось що з цього приводу говорить представник аматорської футбольної команди від «Укрзалізниці» Кравчук Дмитро:

- Наша компанія хоче бачити в своїх рядах здорових співробітників, готових до виконання будь-якої складності завдань. В здоровому тілі здоровий дух, так би мовити. Ми вважаємо, що спорт безпосередньо пов'язаний з робочою діяльністю, оскільки спорт сприяє поліпшенню різноманітних біологічних процесів в організмі людини, що дозволяє застосувати їх і в робочій сфері. Бути сильніше, бути наполегливішими, бути спритнішими, і. т. д. Все це є в спорті так само, як і в повсякденній трудовій діяльності людини. «Укрзалізниця» проводить чіткі паралелі в спорті і роботі, і намагається завжди рекламувати спорт та здоровий спосіб життя.

Кожен робить вибір для себе. Хтось залишається футбольним уболівальником з пивом в руках та шарфиком фана на шиї, а хтось іде іншим шляхом.

Він купує м'яч і форму своїм співробітникам та створює сильну, активну і мотивовану свою футбольну команду. З надією на те, що його гравці поділяться своїм захопленням зі своїми дітьми чи племінниками, що українці знову активно почнуть грати в футбол.

І вже не за горами з'явиться нова національна збірна переможців, яких виростили ми самі!

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: