22 серпня 2017, вівторок

У чому успіх Pokemon GO

коментувати
У чому успіх Pokemon GO

Тома Кізірія, Ecosystems Architect Carat Ukraine та Ольга Мамай, Digital Convergence Director Carat Ukraine на конференції Future Lab 2016 розібрали 20-річну історію Pokemon у пошуках секрету успіху.

Mobile в світі та в Україні

Оборот від продажу телефонів в 2016 році досягне 425 мільярдів доларів. При цьому на рекламу в digital витрачається 150 мільярдів  – приблизно кожен третій долар.

За такими обсягами бюджетів варто розуміти, з чого вони складаються. У світі digital займає частку в 28% серед всіх витрат на медіарекламу, прогнозоване зростання в 2016 досягне + 18%. При цьому основна частка витрат припадає на платний пошук – 38%, в той час як на mobile і відео йде 23% і 11% відповідно.

На медійному ринку України частка digital приблизно така ж, як в світі – 26%, але темпи зростання у нас вище. Лідирує той же платний пошук, а на mobile йде всього 8% бюджету, тому йому явно є, куди зростати.

Для багатьох клієнтів digital все ще є чимось незрозумілим, але дуже бажаним. Тому вихід Pokemon Go в липні 2016 забезпечив ринок прикладом успішного кейса, на який хочеться бути схожим.

Pokemon Go на даний момент встановили більше 100 млн разів, що дає компанії 10 млн доларів щоденного заробітку від гри, за якою користувачі проводять в середньому 43 хвилини на день – більше, ніж за будь-яким іншим додатком.

У чому ж успіх Pokemon GO?

В першу чергу це контент. Грі Pokemon Go передувала 20-річна історія розвитку, від чорно-білих ігор до серіалів, фільмів і карткових ігор.

У той же час, секрет Pokemon Go в тому, що немає ніякого секрету. Основні принципи, на яких базується гра, давно існують і активно використовуються брендами на множинах ринків, включаючи український. Розберемо їх докладніше:

  •  Geolocation

В Україні 75% інтернет-користувачів використовують будь-які пов'язані з геолокацією інтернет-сервіси і додатки. Щодня в uanet з'являється більш 15 000 постів з геоміткамі, а кожний SNS додаток за замовчуванням знає, де ви знаходитесь. 

  •   G (local)

Міжнародні бренди часто люблять використовувати локальний колорит – українські тижні в McDonalds, гель для душу Карпатські трави від NIVEA.

Це не означає, що локальні бренди не можуть вести себе також, використовуючи глобальні платформи для розвитку бізнесу. Тим більше що українці – дуже глобалізована нація. Достатньо тільки подивитися на те, як розвиваються тут Instagram (1,5 млн користувачів, найбільш швидкозростаюча мережа), Uber (# 2 Transportation App через 2 місяці після релізу).

  •      On=Off

Багато активностей плавно переходять в онлайн і так само плавно – в оффлайн. У світі регулярно проводяться багатотисячні з'їзди YouTube'ров, Vidcon. Україна теж приєдналася до тренду в 2016, провівши фестиваль VideoZhara c 10'000 відвідувачами.

  •      Life caching

Наша любов до колекціонування і бажання прославитися не дає брендам спокою. Хтось колекціонує фотографії, хтось – лайки під ними, але цим можна і потрібно користуватися. YouTube блогери не втрачають часу.

  •       Augmented reality

Доповнена реальність найбільш швидко зростаючий тренд. У 2016 році було продано більше 2,5 млн пристроїв VR, при цьому найдешевший прилад від Google коштує 15 $.

  •      Playsumers

«Все наше життя – це гра ...» говорив великий Шекспір. І з ним вже, практично, погодився Міжнародний олімпійський комітет, обіцяючи включити кіберспорт в Олімпійські ігри 2020.

 

«Вам не обов'язково потрібно бути номером один у тому, що ви робите», – висловлює думку Тома Кізірія, Carat Ukraine.«Але ви обов'язково повинні бити конвенгернтними в тому, що ви робите. Будьте мультітрендовими, мультітехнічними і мультик анальними», – завершує Ольга Мамай, Carat Ukraine.

 

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Події ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: