28 травня 2017, неділя

Недільне чтиво. Метт Деймон і Бен Аффлек запускають шоу, яке змінить телебачення назавжди

Шоу The Runner обіцяє революцію і новий тип контенту для власників мобільних пристроїв

Шоу The Runner обіцяє революцію і новий тип контенту для власників мобільних пристроїв

Голлівудські зірки Деймон і Аффлек виступлять продюсерами шоу The Runner, яке втілює задуми культових письменників Роберта Шеклі та Стівена Кінга. Герой шоу повинен буде перетнути США непоміченим за 30 днів, у той час як полювати за ним буде вся країна.

Партнерство Деймона і Аффлека почалося в 1997 році з виходу фільму Розумник Вілл Гантінґ режисера Гаса Ван Сента. Деймон і Аффлек написали сценарій цього оскароносного фільму і обидва зіграли в ньому.

Ідея власного телешоу під назвою The Runner (англ. - Втікач) з'явилася у друзів ще в кінці 1990-х. У 2001 році воно навіть було запущене у виробництво на каналі ABC, однак після подій 11 вересня, проект закрили, вважаючи його таким, що не відповідає поточним настроям у суспільстві.

У наступні роки Деймон і Аффлек не раз намагалися повернутися до проекту, але домогтися прогресу вдалося тільки нещодавно. Виробництво шоу почнеться в травні, в ефірі The Runner з'явиться в липні 2016 року. Тільки це буде не телевізійний ефір, до якого зіркова парочка завжди прагнула.


Давние друзья Аффлек и Дэймон вынашивали идею своего шоу более 10 лет
Давні друзі Деймон і Аффлек виношували ідею свого шоу більше 10 років


The Runner стане частиною платформи мобільного контенту американського стільникового оператора Verizon. Простіше кажучи, це буде телесеріал без телебачення. Щось на зразок Карткового будиночка, який знімає Netflix, з тією різницею, що це не серіал у звичному розумінні, а інтерактивне реаліті-шоу.

Мобільне телебачення

Ідея The Runner досить проста. Герой шоу, власне, той самий Втікач, повинен перетнути США непоміченим протягом 30 днів. За ним будуть полювати вісім груп Переслідувачів (по двоє у кожній групі), яким будуть допомагати глядачі шоу.

Втікач повинен буде час від часу відвідувати обов'язкові точки, і його маршрут буде в загальних рисах відомий Переслідувачам.

Призовий фонд гри становить $1 млн. Його отримає або Втікач, або Переслідувачі. Звичайні користувачі, чиї підказки допоможуть Переслідувачам, будуть також отримувати грошові призи.

Апдейти будуть подаватися в режимі реального часу, користувачі зможуть постійно бути в курсі дій Переслідувачів.


Первая совместная работа Дэймона и Аффлека - Умница Уилл Хантинг (1997) обернулась триумфом
Перша спільна робота Деймона і Аффлека - Розумник Вілл Гантінґ (1997) обернулася тріумфом


Кастинг учасників шоу вже почався. Серед основних вимог до кандидатів на участь - як на роль Втікача, так і на ролі Переслідувачів - бути в гарній розумовій і фізичній формі, і в змозі брати участь у цілодобовій "грі в хованки", яка включатиме в себе біг, лазіння, водіння авто, керування обладнанням, відгадування загадок, відмову від сну на тривалий період тощо.

Невідомо, наскільки багато Втікачу доведеться безпосередньо бігати, але оглядачі іронізують, що Метт Деймон сам захоплюється бігом, зокрема, в лютому 2016 року пробіг половину марафонської дистанції під час масового забігу в Каліфорнії.

Деталі шоу поки не розголошуються, відомо лише, що спостерігати за подіями глядачі зможуть за допомогою мобільного додатку Go90, який доступний користувачам мережі Verizon.

Деймон і Аффлек будуть виконавчими продюсерами шоу, яке має стати альтернативою традиційному телебаченню, від якого все більше відвертається звичайна аудиторія.

Нарешті з'явиться можливість писати повідомлення і дивитися телевізор одночасно, при цьому не випробовуючи почуття провини

Зокрема, представники Verizon заявляють, що The Runner допоможе залучити молодіжну аудиторію, яка давно відмовилася від ТБ на користь Snapchat, Instagram та інших новомодних тенденцій.

При цьому боси одного з найбільших американських операторів зв'язку готові миритися з тим, що як The Runner, так і вся платформа мобільних розваг Go90 довгий час не буде приносити прибуток.

Зате рейтингове шоу, спродюсоване двома "оскароносцями", дозволить протестувати потенційну популярність платформи серед молоді. Це дуже важливий експеримент для Verizon зважаючи на те, що оператор недавно придбав популярного провайдера AOL, який спеціалізується на цифровому контенті.

Сам по собі стільниковий зв'язок перестає бути надійним джерелом доходів. Звідси - прагнення операторів заробляти не тільки на самому зв'язку, але і на контенті, відзначають експерти.



"The Runner дозволить дістатися до молодіжної аудиторії там, де вона мешкає - в смартфонах і соцмережах", - пояснює Марк Джуберт, продюсер Adaptive Studios, компанії, яка буде продюсувати шоу для Verizon.

"Додаток Go90 є соціально орієнтованим і дозволить виробляти контент, який ідеально підходить для платформи, на якій його будуть переглядати, тобто для мобільних пристроїв", - додає директор з розвитку Verizon Шоун Стрікленд.

У Verizon цитують дослідження, згідно з яким середньостатистичний американець взаємодіє зі своїми мобільними гаджетами приблизно 3 години 8 хвилин щодня. Статистика також свідчить про те, що користувачі споживають відеоконтент на мобільних пристроях частіше, ніж на стаціонарних комп'ютерах.

Подібно до того, як успіх Netflix з Картковим будиночком показав іншим провайдерам, що якісний і успішний контент можуть виробляти не тільки телеканали і кіностудії, успіх The Runner може призвести до появи цілого жанру шоу, які вже ніяк не будуть пов'язані з телебаченням, а також з традиційними каналами розповсюдження контенту, відзначають експерти.

"Нарешті з'явиться можливість писати повідомлення і дивитися телевізор одночасно, і при цьому не мати почуття провини", - іронізує оглядач Huffington Post Карлі Ледбеттер.

Класичне коріння

Деймон і Аффлек не говорять про це прямо, але будь-який фанат фантастики відразу побачить паралелі між ідеєю The Runner і двома класичними творами фантастики. Перший - оповідання Премія за ризик Роберта Шеклі (1958 рік), другий - Людина, що біжить Стівена Кінга (1982).


Популярный фильм с Арнольдом Шварценеггером 1987-го года далеко отошел от романа Стивена Кинга
Популярний фільм з Арнольдом Шварценеггером 1987-го року далеко відійшов від роману Стівена Кінга


Класик фантастики Шеклі, власне, придумав сам формат і поняття реаліті-шоу. Головний герой його оповідання брав участь у шоу, яке транслювалося в прямому ефірі. Його завданням було вижити в мегаполісі протягом семи днів. За ним полювала банда найманців. Він міг розраховувати тільки на допомогу добрих самаритян, в той час як такі самі "добрі" громадяни частенько здавали його, телефонуючи в прямий ефір при його появі.

Через чверть століття після публікації оповідання Шеклі цю тему розвинув Стівен Кінг (котрий публікувався тоді під псевдонімом Річард Бахман) у романі Людина, що біжить.

Його дія також розгорталася в майбутньому. Герой брав участь у телегрі, будучи мішенню банди професійних вбивць. Його завданням було залишатися живим протягом 30 днів, двічі на день надсилаючи в студію відеозапис, який підтверджує, що він ще живий.

Роман був екранізований в 1987 році з Арнольдом Шварценеггером у головній ролі, однак, від первісного задуму у фільмі залишилося небагато. Сам Кінг не приховував, що запозичив ідею роману з оповідання Шеклі.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Недільне чтиво ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: