23 липня 2017, неділя

Недільне чтиво. 5 найбiльш божевільних стартапів сучасності




Деякі стартапи примудряються 

Деякі стартапи примудряються "підняти" мільйони доларів з повітря

Презервативи, які не рвуться. Інтернет-магазин, який за $10 надсилає вам "щось". Кредитна картка, яка сама веде акаунт в Twitter. Складається відчуття, що деякі стартапери плутають вихід на Kickstarter з прийомом у психіатра. І непогано заробляють на цьому.

Ось деякі з найбільш неймовірних стартапів нашого часу.

Тут і справді складно обійтися без штампів, але якби цих стартапів ніколи не існувало насправді, їх варто було б вигадати. А той факт, що вони примудряються збирати гроші і запускатися часом і зовсім здатний похитнути віру в людство. Або, навпаки, зміцнити її. Залежить від того, з якого боку подивитися.

1Презервативи, які не рвуться

Ті, хто постарше, пам'ятають яскравий епізод культового серіалу Друзі, в якому Росс після "зальоту" Рейчел люто телефонував до компанії, що виробляла презервативи і обурювався, чому вони гарантують "захист" лише в 97% випадків.

Шведський виробник інтимних товарів LELO вирішив нарешті виправити цю кричущу несправедливість. І в червні 2016 року вийшов на краудфандингову біржу Indiegogo з проектом презервативів, які неможливо порвати.

Суть революційного нововведення в тому, що презервативи зроблені не з литого латексу, а зі сполучених між собою шестикутників. Таку конструкцію автори називають найнадійнішою в світі.

Більше того, вони стверджують, що завдяки такій структурі, презервативи гарантують підвищене задоволення від сексу. Принаймі, для чоловіків.

Незрозуміло, як конструкція з шестикутників пов'язана із задоволенням від сексу, мабуть, справа в психологічному ефекті, впевненості в сексі без наслідків.

Оглядачі авторитетного порталу Mashable взяли презервативи на, хм, тест-драйв, і винесли вердикт: "начебто не рвуться". Росс з Друзів був би задоволений.

Відвідувачі Indiegogo виявилися вражені. 30 тис. осіб вже розмістили попередні замовлення на 600 тис. презервативів на загальну суму понад $1 млн. Не дивно, що понад 70% з тих, хто підтримав проект - чоловіки.

2

Що завгодно за $10 

Під таким слоганом живе і процвітає зовсім дика на перший погляд компанія The Something Store. Коли цей стартап запускався, оглядачі крутили пальцем біля скроні. Судіть самі, підприємливі хлопці збиралися запустити сайт, на якому будь-який бажаючий міг за $10 розмістити замовлення на ... щось.

Так, ви платите $10, не знаючи, що ви отримаєте в результаті. Власники магазину лише гарантують, що відкривши посилку, ви побачите щось, що стоїть як мінімум $10, є новим, а не б/у, і не заборонено до продажу в США.

За відгуками клієнтів магазину, вони отримували від компанії різнокольорові ножі для сиру, наручний годинник і навіть предмети мистецтва. Загалом, це може бути все, що завгодно, крім, зрозуміло, порнографічної продукції, алкоголю, наркотиків, зброї і т.д.

Невідомо, чи було так задумано, чи авторам ідеї просто пощастило, але The Something Store користується популярністю вже 8 років - найбільше як засіб для здійснення несподіваних подарунків друзям і колегам.

Якщо ви замовляєте посилку для когось іншого, компанія може абсолютно безкоштовно прикласти до посилки записку із зазначеним вами текстом. І ні ви, ні той, кому вона прийде, не знатимете, що в ній, поки вона не буде відкрита.

3Нехай бабло говорить за тебе

У списку найбільш ідіотських ідей світу ця могла б зайняти гідне місце. Наприклад, друге, поступившись тільки ідеї запросити Дж. Дж. Абрамса знімати продовження Зоряних воєн.

Суть ідеї Blippy в наступному. Ви реєструєтеся, вводите дані про свою кредитну картку, і вона прив'язується до вашого Twitter-аккаунту. І як тільки ви витрачаєте якісь гроші з картки, світ тут же дізнається про це завдяки миттєвому твіту. Звучить феєрично.

И тем не менее, авторы стартапа Blippy, запущенного в 2009 году, получили в общей сложности $13 млн инвестиций. А зарегистрированных пользователей у сервиса в какой-то момент было более 100 тыс. И это несмотря на то, что в еще в 2010 году стало известно об утечке, которая позволила Google кэшировать приватную информацию о кредитках пользователей через сайт Blippy.

В 2013 году менеджмент Blippy решил, что денег на "порношоппинге" больше не заработаешь, и компания продала свой бренд группе предпринимателей, которые разрабатывают клавиатуры для iOS, которые позволяют печатать вместо текста набор анимированных GIF. Тоже, кстати, та еще идейка.

4Монорельс для качків

Tesla, говорите? Hyperloop?

Транспорт майбутнього?

Деякі вважають, що це зовсім не високотехнологічні рішення з використанням новітніх розробок в області сонячної енергетики, магнітної левітації і штучного інтелекту. А прості і геніальні рішення. На зразок Shweeb.

Група новозеландських розробників створила проект швидкісної транспортної мережі на ... людській тязі. Ідея, що віддає реальною футуристичністю, передбачає створення монорельсу, за яким (точніше, під яким) будуть рухатися прозорі гондоли з людьми, які крутять педалі.

Розробники стверджували, що цей вид транспорту міг би змінити спосіб переміщення людей в міста, позбавити мегаполіси від заторів і т.д.

Google навіть виділив $1 млн. на дослідження в цій області і доведення проекту до розуму. Shweeb обіцяв запуститися в тестовому режимі в 2015 році у канадському розважальному парку в околицях знаменитого Ніагарського водоспаду. Цього не сталося.

Напевно, Ілон Маск підметушився, відчувши загрозу свого бачення транспорту майбутнього.

5Тут явно хтось помер

Кожному напевно доводилося хоч раз в житті чути історію про те, що в якомусь будинку або квартирі творилася якась чортівня після того, як там хтось помирав.

Залишимо за дужками розмови про те, що це містичне марення, і що наука підтверджень не знаходила. Для тих, хто й справді чує голоси та помічає, як примари рухають меблі, це навряд чи має значення.

Американський стартап DiedInHouse вміло скористався легковірністю містично обдарованих індивідуумів. На сайті компанії можна вбити свою адресу і дізнатися, чи була коли-небудь зафіксована чиясь смерть в вашому домі.

Якщо там і справді хтось коли-небудь помирав, це буде згадано в звіті, який компанія надає вам за помірну плату в пару десятків доларів.

Невелика ціна за правду, яка може вплинути на ваше рішення купити будинок, що вас цікавить. Або продати свій власний, дізнавшись нарешті, чому в ньому періодично трясуться люстри або вперто не ладиться інтимне життя.

Автори розробки особливо пишаються тим, що про них свого часу писали Forbes і Business Insider. Ось вам і містика.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Недільне чтиво ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: