18 серпня 2017, п'ятниця

QWERTY-ефект. Вчені з'ясували, що стандартна розкладка клавіатури змінює наше сприйняття слів

коментувати
Міжнародне дослідження показало, що позитивні відгуки про фільми, книги і товари включають більше букв, розташованих в правій частині QWERTY-клавіатури.
Fred Guillory via Flickr

Міжнародне дослідження показало, що позитивні відгуки про фільми, книги і товари включають більше букв, розташованих в правій частині QWERTY-клавіатури.

Дослідники з Швейцарії і Німеччини з'ясували, що люди частіше використовують слова, в яких переважають букви, розташовані в правій частині QWERTY-клавіатури, у позитивних посланнях. Цей ефект поширюється на назви книг, фільмів і різних товарів.

Вчені виявили цей зв'язок, проаналізувавши дані з 11 популярних сайтів, таких як Amazon, YouTube і Rotten Tomatoes. Вивчивши відгуки користувачів, вони з'ясували, що в більшості випадків вони були позитивними, якщо в назвах фільмів, книг або споживчих товарів переважали букви з правого боку QWERTY-клавіатури. Більш того, самі позитивні відгуки також містили більше "правих" букв.

Раніше вже проводилися дослідження, які показали, що "правосторонні" слова викликають більш позитивні емоції, ніж "лівосторонні". Ймовірно, це пов'язано з тим, що правшам (кількість яких у світі переважає над лівшами) їх легше друкувати. Однак швейцарські та німецькі вчені ставили перед собою мету з'ясувати, як QWERTY-ефект проявляється в інтернеті.

"В цілому ми виявили тверді докази того, що QWERTY-ефект проявляється як на етапі інтерпретації, так і створення тексту", - пишуть автори дослідження в своїй роботі.

Вони також відзначають, що їм "було б цікаво" дізнатися, як QWERTY-ефект впливає на процес поширення інформації. Вчених цікавить, чи частіше користувачі діляться "правосторонніми" повідомленнями і чи породжують вони більш тривалі дискусії.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Наука ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: