27 березня 2017, понеділок

Мова жестів. Вчені з'ясували, що користувачі насправді не розуміють значення смайликів

коментувати
Американські вчені виявили, що серед користувачів не існує єдності думок у сприйнятті емоційного забарвлення смайлів-емодзі.
Frank Behrens via Flickr

Американські вчені виявили, що серед користувачів не існує єдності думок у сприйнятті емоційного забарвлення смайлів-емодзі.

Вчені з Міннесотського університету відповіли на питання, чи можуть смайли та емодзі стати новою мовою. Їх дослідження показало, що користувачі по-різному сприймають одні і ті самі смайли, що може призводити до непорозуміння у спілкуванні.

В ході дослідження учасники (304 особи) повинні були оцінити, яке емоційне забарвлення має той або інший смайл, за шкалою від -5 (вкрай негативний) до 5 (дуже позитивний). Учасники не продемонстрували єдності думок навіть при оцінці одного і того самого емодзі. Одні вважали, що він несе у собі негативне послання, тоді як інші давали йому позитивну або нейтральну оцінку.


Оценки пользователей для смеющегося смайла, используемого на устройствах Apple
Оцінки користувачів для сміється смайла, який використовується на пристроях Apple


Навіть якщо мова йшла про смайл, що використовується на одній і тій самій платформі, різниця в оцінці у двох людей у середньому становила 1,8 бала. Коли учасникам пропонували оцінити різні версії одного і того ж emoji, різниця перевищувала 2 бали. У випадку зі смайлом, що демонструє широку посмішку і закриті від сміху очі, різниця виявилася ще вище. Порівняння цього смайла у виконанні Apple з версіями від Google, Microsoft, Samsung і LG показало різницю в 5 балів.

"Ми виявили значний потенціал для непорозумінь і для однієї версії емодзі, і для декількох, що належать до різних платформ", - відзначають вчені з Міннесоти.

Крім того, для опису одного і того самого смайла учасники використовували різні слова. Так, для опису емодзі Apple, що зображує підняті у святкуванні руки, використовувалися слова "руки" і "свято". Версія від Microsoft описувалася словами "захоплюючий" і "високо".

Дослідники роблять висновок, що для поліпшення взаєморозуміння між користувачами слід стандартизувати дизайн емодзі на всіх платформах. Вони також планують продовжити дослідження в цій області і вивчити реакцію людей на смайли в контексті повних повідомлень, а також з'ясувати, як їх сприймають представники різних культур і національностей.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Наука ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: