7 грудня 2016, середа

Все тільки починається. Чим порадував користувачів Vodafone Україна

коментувати
Все тільки починається. Чим порадував користувачів Vodafone Україна

16 листопада, в день зв'язківця в Україні, один з лідерів ринку мобільного зв'язку, який нещодавно перейшов на глобальний бренд Vodafone, розкрив свою нову сітку тарифів, побудовану на трьох принципах.

"Це не кома, як багато хто думає", - усміхається директор з маркетингу Vodafone Україна Олег Решетін, говорячи про логотипі компанії. - “Це лапки, причому лапки які відкривають. А значить, усе тільки починається".

Мобільний оператор представив свою нову трійку тарифів - Vodafone Red. Це не лише бренд тарифних пакетів передплаченого зв'язку, але і цілісна ідеологія Vodafone в Україні. Вона базується на трьох ключових принципах, пояснює Решетін: європейський рівень сервісу, 3G зв'язок і worry-free - тобто, звільнення абонента від зайвих турбот.

"Ми не просто змінюємо вивіску, ми серйозно змінюємо наші стандарти. Наші нові тарифи — прозорі, "нетоксичні", орієнтовані на клієнта і на даний момент найкращі на ринку", - зазначив гендиректор Vodafone Україна Олег Проживальський.

Презентовані в понеділок тарифи відчутно відрізняються від схем конкурентів компанії. У лінійку Vodafone Red їх увійшло три — S, M і L — в залежності від потреб клієнта в кількості пакетних хвилин на дзвінки на інші мережі, sms і мегабайти швидкісного інтернету. 30-гривневий S пропонує 30 хвилин розмови з абонентами інших операторів, sms/mms на місяць, За 50 або 90 грн в M або L отримуєш відповідне число хвилин і повідомлень. Практика безліміту для спілкування в рідній мережі, яка сподобалася українцям, також збереглася в тарифах Vodafone Україна.

Для тих, хто подорожує за кордон, у Vodafone Україна є небувала для вітчизняного ринку пропозиція: ціни послуг у роумінгу на рівні домашніх. У 15 європейських країнах присутності Vodafone, а також у Польщі українці зможуть дзвонити на батьківщину за тарифами свого пакету: безліміт всередині мережі, від 30 до 90 хвилин на інших операторів.

Приміром, під час двотижневого європейського турне витрати подружньої пари на мобільний зв'язок за допомогою послуги "Роумінг, як вдома" складуть близько 180 грн на двох при помірному використанні 3G-інтернету. Для порівняння, спілкування близько 20 хвилин і витрачання 100 Мб трафіку в день в пропозиціях інших операторів стоять в 20 раз дорожче.

Користувачі попередніх тарифів, запевнили у компанії, зможуть залишатися на них скільки завгодно. Перехід же на лінійку Vodafone Red безкоштовний, потрібно лише заплатити різницю в місячної вартості пакету послуг. Сервіси Vodafone Україна запрацюють відразу - нічого не треба додатково активувати або налаштовувати. Компанія також прибрала популярні в країні послуги-"пилососи": при перевищенні ліміту трафіка користувач буде негайно повідомлений, а додаткові 500 Мб мобільного інтернету коштуватимуть лише 10 грн — проти звичної для українців плати близько 3 грн за наступні 50 Мб понад пакета.

Решетін натякнув на можливість несподіваних бонусів для України. Як приклад він навів вражаючі ролики Vodafone з інших країн присутності оператора, пояснивши, що якісна реклама не тільки освіжить вітчизняні екрани, але і може перенести зйомки відео в Україну.

"Ми почали плавне революцію, яка серйозно змінить ринок мобільного зв'язку в Україні", - підсумував Решетін.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Життя в 3G ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: