28 травня 2017, неділя

Зоряно-військовий стан: як світ готувався до Пробудження сили

До прем'єри нової частини Зоряних війн готувалися за допомогою нових сервісів, тематичної продукції, промо-акцій та роликів і навіть наукових досліджень.

До прем'єри нової частини Зоряних війн готувалися за допомогою нових сервісів, тематичної продукції, промо-акцій та роликів і навіть наукових досліджень.

Вже сьогодні на екрани кінотеатрів України вийдуть Зоряні війни: Пробудження сили. До прем'єри готувалися не тільки фанати. НВ розповідає, які приготування були зроблені у світі науки і техніки.

Хочеш миру – готуйся до війни. Або до воєн. До Зоряних війн. Саме цим в останні час займалися шанувальників саги по всьому світу. Ну, а доки пересічні фанати переглядали минулі 6 фільмів і крутили на повторі трейлери Пробудження сили, інженери, програмісти і вчені проводили підготовку на свій лад. Вони знаходили способи, як порадувати фанатів і показати, що й самі не рівно дихають до космічної саги.

Хай буде з тобою Google

Американський IT-гінат підготувався до прем'єри чи не грунтовніше ніж творці картини. Google запустив сервіс, що дозволяє оформити YouTube, Chrome, Gmail та інші додатки в стилі Зоряних війн, додавши тематичну анімацію та звуки. Крім цього, компанія підготувала і менш очевидний сюрприз. Якщо ввести в рядок пошуку Google фразу "A Long Time Ago In A Galaxy Far Far Away", результати попливуть на тлі зірок, подібно вступним титрам, які відкривають кожен фільм кіноепопеї. На довершення Google представив гру, що дозволяє спробувати себе в ролі джедая. Гравцеві належить битися з імперськими штурмовиками, розмахуючи світловим мечем, в ролі якого виступає смартфон, перед екраном комп'ютера. Якщо є відповідна техніка, то потрібно лише перейти за цим посиланням і виконати кілька простих дій.

Свою шану Зоряним війнам віддав і Facebook, запропонувавши користувачам прикрасити свої аватари червоним або синім світловим мечем.

Виробники техніки теж постаралися. Наприклад, компанія HP випустила стилізований ноутбук Star Wars Special Edition. Verizon пропонує спецсерію Motorola DROID Turbo 2, яка отримала назву Star Wars Edition. У лінійці представлено кілька моделей, дизайн яких оформлено в стилі персонажів Пробудження сили (дроїда BB-8, Кайло Рена, По Дамерона або імперського штурмовика).


© Verizon
© Verizon



Автопромисловий масштаб

Не залишився осторонь і автопром. Найбільше відзначився дует Fiat-Chrysler і підконтрольні йому бренди. Наприклад, Dodge оформив моделі Charger і Challenger під парочку імперських штурмовиків і підкинув до них хижий SRT Viper у вигляді Кайло Рена. Тріо було відправлено колесити вулицями Лос-Анджелеса. А ось Fiat 500e в "костюмі" штурмовика, який був представлений на недавньому автосалоні в Лос-Анджелесі, серед цієї компанії місця не знайшлося. Мабуть, італійський "малюк" виглядав кволим на тлі американських мускулкарів.


© Fiat
© Fiat


А ще італо-американський концерн випустив кілька промо-роликів на тему Зоряних війн, щоб прорекламувати лінійки брендів Dodge і Chrysler, а Jeep Renegade удостоївся навіть окремого відео.

Свою симпатію до Зоряних війн продемонстрували не тільки автовиробники. Так, фахівці сайту carwow.co.uk (британський майданчик з продажу нових авто) підібрали для деяких персонажів 6 минулих частин кіносаги відповідні автомобілі і внесли в їх зовнішність зміни, щоб ті більше відповідали героям. В результаті з'явилася серія вражаючих художніх зображень.

Фантастична наука

Уми деяких вчених теж займає тема Зоряних війн. Наприклад, професор фінансового інжинірингу Закарі Фейнштейн з Університету Вашингтона в Сент-Луїсі не полінувався провести дослідження з метою з'ясувати, як працювала економіка в далекій-далекій галактиці, і до яких наслідків могли призвести події, описані в Поверненні джедая. Його робота може засмутити всіх, хто радів тому, що сили добра здобули перемогу над силами зла. Професор Фейнштейн прийшов до висновку, що руйнування дорогої космічної станції "Зірка смерті" і повалення уряду повинно було спричинити масштабну економічну кризу, з якою "хороші хлопці" не впоралися б через відсутність достатніх фінансових ресурсів.


Serious Cat via Flickr
Serious Cat via Flickr


І це ще не всі симптоми лихоманки Зоряних війн. Серед продукції, підготовленої до прем'єри нового фільму, можна знайти що завгодно, починаючи від фасованих фруктів, і закінчуючи золотими фігурками дроїда ціною понад $100 тисяч. Світ, схоже, готовий до Пробудження сили, а ви?

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети та IT ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: