5 грудня 2016, понеділок

Український стартап отримав $250 тисяч на розвиток

коментувати
Digital Future допоможе стартапу не тільки грошима, але й порадами

Digital Future допоможе стартапу не тільки грошима, але й порадами

Інвестиційна компанія Digital Future вклала 250 тисяч доларів в інтернет-сервіс Prodvigator за 15% в компанії.

Інвестиції підуть на розширення функціональності Prodvigator, заняття позицій на західному ринку і подальшу експансію. Для роботи за кордоном команда розвиває англомовну версію продукту під брендом SerpStat, повідомляє AIN.UA.

"Prodvigator вже займає хороші позиції на ринку СНД. А ми володіємо досить багатою експертизою по просуванню на висококонкурентних закордонних ринках, і готові ділитися нею з SerpStat", - прокоментував угоду СЕО Digital Future Олексій Вітченко.

Крім того, інтернет-маркетологи Digital Future і Digital Bee (дочірнє агентство інвесткомпанії) зможуть використовувати і тестувати SerpStat в якості клієнтів.

Раніше канадська IT-компанія Mobify придбала український стартап Jeapie.


Prodvigator з'явився в 2013 році всередині одного з найбільших в Україні digital-агентств Netpeak, а в квітні 2015 року став незалежним сервісом.

Це SaaS-продукт, який надає дані для аналізу конкурентів в пошукових системах в країнах СНД, Європи, Америки та Африки.

Сьогодні Prodvigator надає дані для восьми регіонів Google: Україна, Росія, Казахстан, Болгарія, Великобританія, США, Канада і Південна Африка, а також аналітику з Яндекса для Москви і Санкт-Петербурга.

За даними компанії, сервіс використовують понад 26 тис. фахівців. За жовтень в системі було зроблено 2 млн запитів, що в середньому становить 66 тис. запитів на добу.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети та IT ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: