20 вересня 2017, середа

Продаж розумних годинників Apple Watch впали на 71%

коментувати
Годинник від Apple втрачають популярність

Годинник від Apple втрачають популярність

Розумні годинники від Apple втратили популярність - їх продали менше, ніж смарт-годинників від Xiaomi.

При цьому загалом за третій квартал рівень поставок досяг 23 мільйонів смарт-годинників, фітнес-браслетів і тому подібних гаджетів, що представляє собою зростання на 3,1%, йдеться в звіті компанії IDC.

При цьому прості пристрої подібного типу, в основному - фітнес-браслети, зайняли 85% ринку.

"Ми вже бачимо помітне зрушення на ринку. Там, де колись панували смарт-годинник, зараз панують фітнес-браслети. Простота є рушійним чинником зростання, і це добре відображено у верхньому списку постачальників, адже чотири компанії з п'яти пропонують прості фітнес-пристрої", - відзначає аналітик IDC Джитеш Убрани.

Лідером ринку залишилася компанія Fitbit з 5,3 млн продажів і часткою ринку 23%, збільшивши продажі на 11%. На другому і третьому місці знаходяться Xiaomi і Garmin з 3,8 млн і 1,3 млн, і часткою 16,5% і 5,7%.

Вони обігнали Apple, яка посіла в минулому кварталі четверте місце з продажами 1,1 млн і часткою ринку 4,9%. Варто відзначити, що це являє собою падіння поставок на 71% порівняно з третьому кварталом 2015 року. На п'ятому місці розташувалася компанія Samsung, збільшивши продажі на 89,9% до 1 млн і частки в 4,5%.


Статистика продаж смарт-часов
Статистика продажів смарт-годин


Як відзначають журналісти, основними причинами спаду Apple стали старіння модельного ряду і неінтуітивний користувальницький інтерфейс. Хоча обидві проблеми були вирішені з останнім поколінням розумних годинників, наздогнати виробників простих пристроїв для фітнесу компанія поки не може.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: