6 грудня 2016, вівторок

Одеський стартап, який створив додаток для зміни обличчя під час відеочату, купили за $150 мільйонів

коментувати
Додаток дозволяє змінювати власне обличчя на фото та під час відеочату
Фото: ain.ua

Додаток дозволяє змінювати власне обличчя на фото та під час відеочату

Компанія Snapchat, яка створила популярний мобільний додаток для обміну повідомленнями, купила одеський стартап Looksery за рекордні для України $150 мільйонів.

Окремий додаток Looksery зник з AppStore, ставши частиною програми Snapchat, — якщо під час запису відеодзвінка тапнути по зображенню свого обличчя, на екрані з'являться фільтри від Looksery, повідомляє AIN.UA.

Видання зазначає, що про нову "фішку" в апдейті Snapchat уже написав у своєму блозі.

Looksery — програма для мобільних пристроїв, яка дозволяє в реальному часі змінювати власне обличчя на фото або під час відеочату.

За допомогою програми можна змінити що завгодно — від кольору очей до форми черепа - накласти на обличчя анімацію героя мультфільму або героя фільму жахів, зазначає видання.




Проект, в основному, заробляв не на додатку, а на ліцензуванні цієї технології. Але і сам додаток був успішним, його iOS-версію скачали 3 млн разів через кілька місяців після запуску.

Після вдалої кампанії на Kickstarter у 2014 про українську команду написали багато популярних ЗМІ: TechCrunch, Forbes, VentureBeat, одесити з'являлися навіть у CNN.

У підсумку технологія Looksery зацікавила операторів колл-центрів, косметичні компанії і кіностудії. Завдяки цьому компанія швидко вийшла на прибутковість, генеруючи рекордні для українського стартапу $1 млн обігу на місяць.

Раніше повідомлялося, що український стартап створив додаток доповненої реальності для National Geographic.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети та IT ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: