21 липня 2017, п'ятниця

НВ визначило 15 найбільш популярних українських новинних сайтів

коментувати
НВ визначило 15 найбільш популярних українських новинних сайтів

Журнал Новое Время склав рейтинг 15 найпопулярніших загальнонаціональних новинних сайтів.

Основою для його складання стала кількість переглядів сторінок того чи іншого сайту у жовтні 2015 року, за даними Gemius.

На першому місці опинився Обозреватель. У трійку лідерів також увійшли Цензор та Українська правда. За ними слідують Кореспондент, ТСН, Сегодня, УНІАН, 24, Главком, ICTV, Gazeta.ua, Вести, Новое Время, 112 і LB.ua.

Українська аудиторія перетікає в інтернет: найбільші новинні сайти стають такими впливовими, як і телебачення.

Як показує опитування міжнародної дослідницької компанії Nielsen, проведене в 60 країнах, у тому числі і Україні, 48% українців отримують новини з інтернету, для 51% їх джерело - ТВ, для 47% - соцмережі. Радіо і друкована преса служать основним джерелом новин для 10 % і 9 % відповідно.

Новинний інтернет-простір України можна поділити на три умовні групи. Перша пов'язана з великими медіахолдингами, наприклад каналом 1+1, що розвиває ТСН - найуспішніший інтернет-проект серед телевізійників. Друга група пов'язана з бізнесменами середньої руки або політиками. Вони готові розщедритися - якщо і не заради прибутку, то через бажання створити впливовий ресурс в інформаційному полі. Наприклад, Обозреватель Михайла Бродського або Гордон Дмитра Гордона. Третя група - проекти, які позиціонують себе як незалежні та існують відносно давно, як Українська правда, або з'являються лише зараз, як Платформа.

Розвитку інтернет-ЗМІ супроводжує як мінімум три фактори. Перший: відносно низький поріг входу, що привертає в галузь навіть початківців-бізнесменів. Другий: у період затяжної політичної турбулентності посилилися інформаційні міжусобиці, при яких всім сторонам конфліктів, щоб відстрілюватися від опонентів, знадобився свій медійний майданчик. І третій: споживачі все менше довіряють великим ЗМІ, які через свою хронічну збитковість сидять на дотаціях політично ангажованих акціонерів. Глядач, читач, слухач хоче мати альтернативне, очищене від олігархії джерело інформації.

Статтю про те, чому аудиторія та рекламні бюджети перетікають в інтернет і до чого це призведе, читайте в новому номері журналу Новое Время — №45 від 4 грудня 2015 року

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети та IT ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: