23 липня 2017, неділя

Не в дружбу, а в службу: Facebook вирішив запустити мережу для професіоналів

коментувати
Співробітники Heineken і Королівського банку Шотландії вже використовують Facebook at Work.

Співробітники Heineken і Королівського банку Шотландії вже використовують Facebook at Work.

У найближчі місяці Facebook запустить професійну версію соціальної мережі, призначену для комунікації всередині компаній.

Новинка отримає назву Facebook at Work. Хоча в першу чергу вона призначена для вирішення робочих питань, вона багато в чому буде схожа на свого "батька". Як і в традиційній версії Facebook, тут буде стрічка новин, можливість ставити лайки, ділитися інформацією і обмінюватися повідомленнями.

"Я б сказав, що 95% напрацювань Facebook були застосовані і в Facebook at Work", - сказав директор компанії з глобальних партнерств Жюльєн Кордоню у розмові з Reuters.

Втім, деякі відмінності все ж будуть. Так, пограти в ігри у новій соцмережі не вийде. Крім того, у користувачів Facebook at Work будуть окремі профілі, не пов'язані з особистими аккаунтами у звичайній Facebook. Інформацію, якої вони будуть ділитися, зможуть побачити лише колеги. Наприклад, представники певної групи чи всі співробітники.

Коли соцмережа буде запущена, до неї зможе приєднатися будь-яка компанія, проте деякі послуги будуть платними.

Тестування Facebook at Work проводилося ще з січня поточного року. У ньому могли безкоштовно брати участь будь-які компанії, що отримали запрошення. До теперішнього часу до мережі приєдналося близько 300 компаній і організацій. У їх числі: виробник пива Heineken, Королівський банк Шотландії і ювелірна фірмам Stella and Dot.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети та IT ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: