11 грудня 2017, понеділок

Кожен п'ятий власник смартфона в світі став користуватися блокувальниками реклами

коментувати
Блокувальники реклами користуються особливою популярністю серед жителів східних країн.

Блокувальники реклами користуються особливою популярністю серед жителів східних країн.

Кількість користувачів, які встановлюють блокувальники реклами на свої смарфтони, досяг 420 млн осіб.

Це приблизно 20% від загального числа користувачів смартфонів у всьому світі, відзначають експерти компанії PageFair, що вивчає тенденції у сфері блокування реклами в мережі.

За даними компанії, за останній рік кількість користувачів мобільних адблокерів збільшилася на 90%.



За даними PageFair, особливою популярністю користуються адблокери на ринках Китаю, Індії та Пакистану. Так, у Китаї від реклами себе захищає 159 мільйонів користувачів. В Індії (122 млн) і Індонезії (38 млн) блокувальники реклами встановлені приблизно на 2/3 всіх смартфонів.

На Заході вони не настільки популярні. Приміром, у США ними користується лише 4,3 мільйона осіб – це приблизно 2% від загального числа американців, що володіють смартфонами. В Європі і США адблокерами користується 14 мільйонів чоловік.

Як зізнався голова PageFair Шон Бланчфілд таке розходження між Сходом і Заходом викликало у нього подив. "Ми здивувалися результатам, оскільки на Заході ми не часто думаємо про те, що відбувається в країнах, що розвиваються, - розповів він журналістам The New York Times. – Це тільки питання часу, коли мобільні блокувальники реклами прийдуть до нас".


Адблокер Adguard
Адблокер Adguard


Результати дослідження, проведеного PageFair піділлють масла у вогонь дискусії між творцями адблокерів з одного боку, та виробниками і видавцями реклами – з іншого.

Перші стверджують, що користувачі мають право вибирати, чи варто їм дивитися рекламу. Другі запевняють, що ці програми загрожують їх бізнес-моделями.

Висновки PageFair на цей рахунок такі:"Мобільні адблокери несуть серйозну загрозу для майбутнього медіа та журналістики в країнах, що розвиваються, де люди заходять в мережу через порівняно дорогі або повільні підключення".

Раніше в цьому році компанія Opera додала функцію блокування реклами у свій однойменний браузер для ПК.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Гаджети ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: