19 серпня 2017, субота

Японський робот переміг людей у конкурсі рекламних роликів

коментувати
Робот створив рекламу про собаку-трансформері
Скріншот з відео

Робот створив рекламу про собаку-трансформері

В Японії штучний інтелект придумав рекламу, яка перемогла на конкурсі роботу людини.

При голосуванні роботу підтримали не тільки 54% опитаних глядачів, але і більш половини членів експертного журі, пише Futurism.

У 2015 році креативний співробітник японського рекламного агентства McCann Шун Мацузака вирішив з'ясувати, чи здатний штучний інтелект самостійно створювати телевізійну рекламу. Через два роки робот зміг досягти успіху і перевершити роботу людини.

Людина і робот повинні були створити рекламу ментолових цукерок Clorets з меседжем: "Моментально свіже дихання з 10-хвилинним ефектом". Після завершення роботи, два ролика були показані публіці і ранжовані за результатами загальнонаціонального опитування. Його підсумки були представлені на щорічній конференції з торгівлі для британських рекламодавців і показали невелику перевагу штучного інтелекту.



Щоб досягти такого результату, Мацузака з колегами спочатку розділили телерекламу на дві частини: креативна частина і технічні елементи. Потім розробники склали базу даних роликів з переможців різних японських конкурсів за останні 10 років, відзначаючи кожен елемент, щоб допомогти роботові визначити, що зробило ці ролики успішними.

Зараз Мацузака і його команда McCann Millennials будує аналогічну базу для музичної індустрії, плануючи дізнатися, чи зможе робот створити музичний хіт.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети та IT ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: