21 лютого 2017, вівторок

Безпека одним кліком. Українцям запропонували надійний спосіб покупок в інтернеті

коментувати
Фото: Subbotina/ Depositphotos

Фото: Subbotina/ Depositphotos

Інтернет-покупки в Україні все міцніше входять в ужиток громадян. На шляху розвитку онлайн-шопінгу стоїть ще чимало перешкод, серед яких: невпевненість покупців у безпеці платежів і відсутність звички безготівкових розрахунків. Цифрові майданчики пропонують нові варіанти вирішення цих проблем, завдяки яким немає необхідності хвилюватися за свої гроші або витрачати час на покупки післяплатою або банківським переказом.

«Я боюся вводити сюди дані своєї карти», - зніяковіло каже Аліна, 25-річний менеджер одного з рекламних агентств України. Перед нею на моніторі - форма оплати інтернет-магазину, який пропонує відразу перерахувати гроші за покупку. В інтернеті купувати швидко і зручно, визнає вона, але часто виникає страх шахрайства та втрати грошей.

Аліна, як і багато українців, активно освоює сферу онлайн-покупок. За даними опитування GFK Україна про платіжні картки, 70% співгромадян як і раніше використовують готівку, тому що у них немає можливості використовувати карту, так як продавці працюють тільки з готівкою. Кількість безготівкових операцій, проте, зростає - з 8% в 2011-му до 31% у 2015-му.

Соціологи пояснюють, що на початок 2015 року в Україні налічувалося 17 млн інтернет-користувачів віком від 16 років, з яких 3 млн чол. здійснювали онлайн-покупки. Найчастіше клієнта стримує те, що потрібний товар в онлайн-магазині не виходить оплатити картою, не у всіх продавців є безпечні системи інтернет-оплати. «Іноді можна заплатити карткою, але тоді ціна вище. Мої знайомі стикалися з проблемою, що після оплати не отримували товар - і доводилося довго розбиратися з магазином і з банком», - нарікає Аліна.


Фото: dedivan1923 / Depositphotos
Фото: dedivan1923 / Depositphotos


Один з найбільших майданчиків онлайн-торгівлі вирішив подолати цю перешкоду і піти шляхом, аналогічним світовому лідеру інтернет-продажів Amazon. Проект hotline.ua, який працює на інтернет-ринку вже 10 років, збирає цінові пропозиції від тисяч магазинів в самих різних категоріях. Для комфорту та безпеки покупок своїх користувачів компанія запустила проект Hotline Checkout.

Його суть досить проста: користувачі можуть оплатити покупку картою прямо на сайті Hotline (не переходячи на сайт магазину), і Hotline, при цьому, гарантує безпеку угоди. Гроші на рахунку у покупця не будуть зняті до того часу, поки він не отримає товар. Комісій і переплат за цю послугу також немає: сума покупки просто блокується на карті покупця, а списується вже після підтвердження виконання замовлення. Це усуває відразу кілька ризиків. По-перше, покупець може не боятися втратити гроші через ненадійного постачальника. По-друге, відомості про карту будуть в безпеці: продавець не дізнається реквізити рахунку покупця, та й Hotline їх не зберігає, працюючи згідно з міжнародними правилами фінансової безпеки.

Команда проекту має намір завдяки цьому рішенню вивести онлайн-торгівлю на новий рівень.

«Фінансові цілі у нас зараз на другому плані, цим проектом ми хочемо показати і дати можливість магазинам і користувачам випробувати на собі і зрозуміти, що продавати і купувати в Інтернеті можна просто, зручно і безпечно, і, що найголовніше, - повністю онлайн, без зайвих передзвонів», - пояснили в Hotline.

Крім того, такий підхід дає клієнтові гнучкість при поверненні коштів за скасоване замовлення. Українські покупці можуть знати, наскільки складно буває отримати повернення грошей у відносинах з інтернет-продавцями. Hotline Checkout же прибирає цей ризик: фінанси клієнта залишаються під контролем. У разі скасування замовлення, гроші на карті розблоковуються практично миттєво, а при поверненні товару після виконання замовлення - повернуться на карту через два-три банківських дні.


Фото: Pixabay
Фото: Pixabay


Щомісяця до Hotline Checkout приєднується кілька інтернет-магазинів. Нові учасники системи проходять ретельний відбір.

«За два роки роботи/тестування проекту, майже не було ситуацій, коли нам довелося б втручатися у взаємини магазин-покупець. У магазину є свої зобов'язання, які він повинен виконувати і тим самим не створювати інцидентів. Клієнт же може в будь-який час скасувати замовлення в магазині і гроші будуть доступні на його карті. Цей результат нас самих приємно дивує. Коли правила гри чітко сформульовані, виявляється, що учасники ринку схильні їм слідувати і не створювати проблем ні собі, ні покупцеві», відзначили в Hotline.

За інформацією TNS, в Україні онлайн-покупки робить приблизно кожен третій користувач інтернету, тоді як середній по Європі показник підбирається вже до 50%, а в розвинених економіках, таких як Німеччина, вже перевалив за 65%. Українські діячі електронної комерції що не беруться робити прогнози, але розраховують на пожвавлення економіки і 20-30% зростання ринку вже цього року.

«Мені простіше і швидше купувати все в інтернеті. Звичайно, завжди доводиться дивитися на продавця і думати, чи не «кине» він мене. Якщо система страхує від цього, то, звичайно, я матиму менше сумнівів щодо покупки», - каже Аліна, клікаючи по пропозиціям фітнес-браслета. Вона дозволяє собі експеримент з новою системою, розуміючи, що не ризикує втратити гроші.

Проста і надійна система онлайн-оплати сприяє їй в цьому - так само, як і будь-якому користувачеві. Поки українське законодавство недосконале в питаннях захисту онлайн-покупців, так що останнім доводиться дбати про надійність своїх платежів самостійно. І онлайн-майданчик з такою опцією вже існує.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Гаджети та IT ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: