23 серпня 2017, середа

З понтом економія. 6 стильних авто, за які не потрібно сплачувати зайві податки

Влада змушує власників преміальних авто сплачувати додаткові податки на розкіш. Однак на ринку є престижні моделі, які дозволяють обійтися без зайвих витрат

Влада змушує власників преміальних авто сплачувати додаткові податки на розкіш. Однак на ринку є престижні моделі, які дозволяють обійтися без зайвих витрат

Українці, які володіють автомобілями вартістю понад 1 млн. грн, вже почали отримувати "листи щастя" з податкової. НВ склало список престижних моделей авто, на які варто звернути увагу, щоб уникнути такої долі.

Українські законодавці давно і наполегливо намагаються ускладнити життя щасливцям, які можуть дозволити собі преміальні автомобілі.

Пару років тому депутати ухвалили закон, що досить чітко визначає поняття автомобільної розкоші, за яку власникові доведеться щорічно платити.

До 1 січня під нього попадали авто, що перебувають в експлуатації до 5 років і оснащені двигуном об'ємом більше 3 літрів.



Такий підхід породив дещо парадоксальну ситуацію, коли Toyota Camry з 3,5-літровим двигуном вважалася розкішшю, а Range Rover Evoque з 2,2-літровим – ні.

З 1 січня 2016 року можновладці змінили підхід і стали обкладати податком на розкіш авто, середньоринкова вартість яких стартує від 750 розмірів мінімальної зарплати (1378 грн), а вік не перевищує 5 років з моменту випуску.

Таким чином, при купівлі автомобіля, аби щороку не сплачувати податок, необхідно при купівлі вписатися в цифру до 1 033 500 грн.

Зважаючи на нинішній курс долара, мільйон гривень не здається такою вже великою сумою, у всякому разі, за мірками престижних автомобілів.

У зв'язку з цим, кількість моделей, які можна купити в межах необхідної суми і при цьому отримати бажаний ефект (престиж, повага тощо), звузилася до непристойності.

НВ склало перелік таких авто. І він вийшов дуже коротким.

BMW X1

Коли бачиш людину за кермом автомобіля BMW, сумніви щодо її солідності практично не виникають. BMW X1 - хоч і найменший з "іксів", але не є винятком.

Звісно, в ньому немає величавості старшого X5. Він компактний і в його зовнішності можна розгледіти більше спортивних ноток, але головне – з точки зору українського законодавства він не вважається розкішним.

Наприклад, ціна BMW X1 з 2,0-літровим дизельним двигуном потужністю 190 конячок і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією оцінюється приблизно в 0,9 млн гривень. А це нижче за поріг, що відокремлює автомобільну розкіш від усього іншого.

Mercedes CLA

У маленькому "мерседесі" стільки ж "мерседеса", скільки й у великому. Так жартують німці ще відтоді, як Mercedes у гонитві за сучасними трендами урізноманітнив свій модельний ряд невеликими моделями.

Ледве вийшовши 2013 року на ринок, CLA-Class удостоївся нагороди за дизайн від авторитетного німецького видання AUTO BILD. Причому, вибір зробило журі читачів. Непоганий доказ того, що CLA-Class цілком здатний підкреслити гарний смак свого власника. Ну, а належність до сімейства Mercedes підкаже рівень автомобіля.

Ціна найдоступнішої версії CLA в Україні стартує з позначки приблизно 0,8 мільйона гривень. Модель оснащується 1,4-літровим дизельним двигуном потужністю 109 кінських сил і 6-ступінчастою механічною КПП.

Audi A3

Нагороду "Світовий автомобіль року" випадково не здобувають. Тому цей тріумф Audi A3 в 2014 році може свідчити про світове визнання цього сімейства автомобілів.

Це і справді сімейство - під назвою A3 випускаються седан, кабріолет, 3-х і 5-дверний хетчбек, а також низка "заряджених моделей".

Словом, на підтримку цієї моделі, яка також не розцінюється як розкіш у нас в країні, свідчить багато чого. Ба більше, завдяки простоті сімейства, можна вибирати моделі в різних кузовах. Наприклад, 5-дверний A3 Sportback обійдеться щонайменше в 23484 євро (663 тис грн), а більш консервативний седан – в 26182 (740 тис грн).

Infiniti Q50

Кілька років тому Infiniti змінила політику найменування своїх моделей, після чого добре відомий седан Infiniti G став називатися Q50.

Сьогодні Q50 – головний бестселер японського преміум-бренду у світі. Цілком гідна підстава, щоб придивитися до цього авто.

У дизайні Infiniti Q50 поєднані ідеї, втілені одразу в трьох концептах: купе Essence, кросовері Etherea і електричному спорткарі Emerg-e. Під капотом базової версії, яка дозволить уникнути "листів щастя" з податкової – 2,0-літровий бензиновий мотор потужністю 211 кінських сил.

Volkswagen Passat

Формально Volkswagen Passat не є представником преміум-класу.

Втім, як би не позиціонувався Passat власне виробником, він ніяк не викликає асоціації зі словом "бюджетний" і цілком може підкреслити респектабельність власника.

У всякому разі, в Україні Passat давно став еталоном у бізнес-класі.

Автомобіль відрізняється досить суворим, але не кричущим дизайном. Passat як класичний костюм: не занадто впадає в око, але в будь-якій ситуації допомагає мати солідний вигляд.

Крім того, з Volkswagen Passat вельми непросто отримати законний статус власника розкішного авто. Навіть на топову комплектацію ціни стартують з позначки 0,9 млн гривень, за які можна отримати 2,0-літровий двигун TDI потужністю 150 кінських сил, що працює в парі з 6-швидкісною "механікою".

Mazda6

Mazda теж не зараховує себе до преміум-сегменту. Не назвуть нову "шістку" преміальною навіть найзатятіші фанати бренду.

Але про це легко забути, навіть нашвидку поглянувши на Mazda6.

Дизайн цієї моделі став великою удачею концерну.

Власнику цього авто на дорозі забезпечена своя частка цікавих поглядів, а який авто має статус, не так уже й важливо – адже по одежі стрічають.

Ще один козир Mazda6 – ціна.

У базовій комплектації з 2,0-літровим 165-сильним бензиновим двигуном і 6-швидкісною механічною КПП вартість моделі стартує з позначки 0,6 млн гривень. Базова дизельна версія з 2,2-літровим 150-сильним мотором і 6-ступінчастим "автоматом" обійдеться мінімум в 0,7 млн.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Авто ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: