15 грудня 2017, п'ятниця

Volvo запропонує покупцям віртуальні автомобілі

коментувати
Volvo об'єдналася з Microsoft, щоб удосконалити процес продажів і технологію безпілотних автомобілів.
© Volvo Cars

Volvo об'єдналася з Microsoft, щоб удосконалити процес продажів і технологію безпілотних автомобілів.

Компанія Volvo знайшла спосіб, як зробити процес продажу автомобіля більш сучасним. Шведський автовиробник планує застосувати голографічний комп'ютер HoloLens, який може кардинально змінити досвід першого знайомства автомобіля і водія. Для реалізації свого задуму Volvo заручилася підтримкою Microsoft, що створила девайс.

"Уявіть, як використання змішаної реальності, дозволить вибрати саме такий автомобіль, який ви хочете: підібрати колір, диски і краще зрозуміти всі функції і можливості", - говорить старший віце-президент Volvo з маркетингу Бьорн Анволл.


© Volvo Cars
© Volvo Cars


Впровадження нової технології позначиться не тільки на клієнтах. З нею продавці стануть більш мобільними. З HoloLens можна буде розгорнути подобу шоу-руму посеред торгового центру або навіть на вулиці.

Однак на цьому співпраця Volvo і Microsoft не обмежиться. Компанії планують разом працювати над технологією безпілотного пересування. Крім того, вони обміркують питання, як можна використовувати дані, зібрані автомобілями і водіями, для поліпшення безпеки на дорогах.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Авто ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: