10 грудня 2016, субота

Шинні технології Goodyear: випереджаючи час

коментувати
Шинні технології Goodyear: випереджаючи час

Вся історія людства – історія прогресу та новаторства. Ставка на передові технології безумовно виграшна, і це завжди розуміли в Goodyear. Протягом майже 120 років існування компанії її технологи завжди намагалися зазирнути в майбутнє та випередити час.

У далекому 1839 році, коли появу автомобіля або мотоцикла могли передбачити лише письменники-фантасти, Чарльз Гудієр винайшов процес вулканізації гуми. Це революційне відкриття стало основою для розвитку цілої нової галузі – виробництва шин. Тому недивно, що заснована у 1898 році Goodyear Tire & Rubber Company була названа саме на честь цього винахідника.

З перших років роботи компанії в Goodyear не боялися впроваджувати сміливі рішення та нові підходи. Так, вже у 1904 році виробник представив першу в світі змінну шину. Винахід зробив молоду компанію відомою в усьому світі. Генрі Форд, не вагаючись, обрав Goodyear офіційним постачальником шин для першого автомобіля масового виробництва – славнозвісного Ford T 1908 року.

Визначивши безпеку своєю ключовою цінністю, у 1934 році у виробництво запустили шину Goodyear Lifeguard, яка забезпечувала додаткову стійкість на дорозі у разі розриву. Для свого часу це був справжній технологічний прорив.

 

В автомобільній галузі символом успіху та лідерства завжди вважалися автоспорт та рекордні заїзди. Шини Goodyear досягли результатів і тут, адже у 1965 році оснащений ними реактивний автомобіль Крейга Брідлава досяг фантастичної швидкості – 965 км/год! А у виснажливій гонці «500 миль Індіанаполіса» боліди з шинами Goodyear регулярно перемагають з 1919 року. Без Goodyear неможливо уявити автомобільні змагання найвищого рівня. Компанія укомплектовувала своїми шинами найбільш видатні команди Формули-1 – Ferrari, McLaren, Williams. Вони забезпечували відточену керованість на надвисоких швидкостях. А у 1997 році на Гран-прі Іспанії Жак Вільньов приніс Goodyear ювілейну 350-у перемогу в Формулі-1.

Досягнувши успіху на Землі, в Goodyear взялися за підкорення космічних просторів. Компанія брала безпосередню участь у висадці людини на Місяць в 1970 році, під час місії «Аполлон-14»: створила шини для електромобіля Lunar Rover, на якому американські астронавти пересувалися місячною поверхнею, і таким чином, шини компанії Goodyear першими побували на Місяці. Успіхи в космонавтиці супроводжувалися впевненими кроками в авіації – з 1985 року почалися поставки перших у світі радіальних шин для літаків.

 

 

Набутий у таких високотехнологічних галузях досвід та застосовані ноу-хау дозволили удосконалювати і автомобільні шини Goodyear. Останні 25 років стали періодом найбільш динамічного розвитку, і компанія зміцнила свої лідерські позиції у шинній галузі. Так, у 1991 році була презентована шина Goodyear Aquatred – перша в світі шина, спеціально створена для руху мокрими дорогами. Новинка одразу отримала схвалення та визнання з боку споживачів та ЗМІ, а також завоювала понад десяток нагород.

У XXI столітті екологічний тренд став актуальним як ніколи. Але для Goodyear піклування про довкілля – давно вже не просто слова. У 2001 році світ побачила технологія BioTred – органічна сполука у складі гуми для шин на основі кукурудзи, у 2008 році був представлений біоізопрен – матеріал, який є біологічною альтернативою синтетичному ізопрену, основному мономіру каучуку, що отримується шляхом нафтопереробки, і буквально минулого року компанія отримала нагороду Environmental Award від люксембурзької бізнес-федерації Fedil у категорії «Ефективне використання ресурсів» за новітню технологію виробництва силіки з попелу рисового лушпиння.

 

 

Новим словом у сфері безпеки дорожнього руху стала шина з технологією RunOnFlat, що з’явилася у 2005 році. Це одна з провідних технологій активної безпеки, яка допомагає водіям уникати аварій, забезпечуючи повний контроль над автомобілем, та продовжувати рух у разі проколу або розриву шини.

Представлена у 2009 році літня шина Goodyear EfficientGrip вивела на новий рівень поняття ефективності, тому що дозволила відчутно зменшити витрати палива. На сьогодні послідовниця цієї шини, модель EfficientGrip Performance, є однією з найбільш економічних шин, що підтверджується незалежними випробуваннями провідних міжнародних організацій. 

Ще більш багатообіцяючою інновацією найближчого майбутнього стала технологія AMT (Air Maintenance Technology), представлена у 2011 році. Вона самостійно підкачує шини в необхідному обсязі та підтримує необхідний рівень тиску без використання зовнішнього насоса, а також не потребує встановлення додаткової електроніки. АМТ дозволяє зекономити паливо, знизити рівень викидів CO2, збільшити термін служби шини та підвищити загальний рівень безпеки автомобіля. На жаль, технологія ще не запущена у серійне виробництво, але це лише питання часу.

 

 

Проривом у зимовому сегменті стала технологія 3D-BIS, яка дозволила суттєво покращити керованість як на сухому, так і на мокрому покритті. Ефект досягається шляхом збільшення кількості взаємозачеплюваних ламелей, що забезпечує додаткове зчеплення на льоду та снігу – шини буквально «вгризаються» у лід, гарантуючи надійне зчеплення.

 

  

Завдяки таким передовим технологіям компанія залишається одним із лідерів шинної галузі та постійно працює над покращенням безпеки дорожнього руху, підвищує ефективність та економічність своїх шин, а також створює комфорт, який дозволяє кожному водію отримати задоволення від водіння.

Звичайно, компанія Goodyear не зупиняється на досягнутому і готує ще чимало цікавих розробок. Високотехнологічні рішення, що випереджають час, – ось що робить Goodyear одним зі світових лідерів шинної галузі.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Авто ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: