8 грудня 2016, четвер

Просто GTS. Новий Porsche 911

коментувати
Просто GTS. Новий Porsche 911
Фото: Наталія Кравчук, НВ

4х4, 440 і 4 — формула нового Porsche 911 Carrera 4 GTS: перші дві цифри означають, звичайно ж, повний привід, наступні три — крутний момент, а остання — секунди, за які цей болід розганяється до 100 км / год.

Падаєш кудись вниз, щоб потрапити за кермо цієї машини. Витягуєш майже перпендикулярно жорсткої високій спинці крісла ноги. Заводиш двигун — металеве мініатюрну подібність передньої частини автомобіля зліва від керма і виконує роль ключа запалювання. Отримуєш вібрацію в спину. Слухаєш її — не тільки вухами, але і хребтом. Дивишся в глибокі колодязі, на дні яких сховані не таємниці, а різна інформація, включаючи карту навігації. І розумієш: Porsche 911 Carrera 4 GTS — це рідкісний автомобільний вид, якому загрожує зникнення.

Нинішній високотехнологічний і високошвидкісний людина прагне всякі суперпродвинутые і мегаэкологичные штуки. На електрокарів Tesla model S, наприклад. За ними, мовляв, майбутнє. Нульовий витрата (якщо не рахувати витрати на виробництво самої електроенергії). Величезний планшетний комп'ютер замість центральної консолі, керуючий ледь не усім світом. Невблаганно-беззвучний розгін. Суперавтомобіль для надлюдини майбутнього?

Porsche 911 Carrera 4 GTS — це рідкісний автомобільний вид, якому загрожує зникнення

Водій в салоні Tesla рано чи пізно зрозуміє, що його автомобільний світ занадто стерильний. У ньому взагалі немає звуку руху — могутніх рулад потужного двигуна з відкриваються новими хрипкими і різкими тонами в екстремальних режимах. У ньому немає атлетичних вібрацій. І немає цих беруть за душу перегазовок. Життя немає.

У Porsche 911 Carrera 4 GTS життя є. Сьомого за рахунком покоління 911‑го, з'явився в Україні три роки тому, і так було взяти за душу свого власника. Новий Carrera 4 GTS, більш екстремальний варіант "звичайного" 911‑го з 3,8‑літровим двигуном, повним приводом і опціонної автоматичної 7‑ступінчастою коробкою PDK (робот з двома зчепленнями) бере вже не за душу, а за серце. Особливо якщо видавити до упору довгохідну педаль акселератора і, будучи притиснутим до щільної спинці прискоренням, особисто переконатись, що до 100 км / год можна дістатися за 4 секунди. Якщо що — це швидше, ніж у звичайного Tesla model S.



Добралися до сотні? І навіть сильно перебралися через неї (машина може розігнатися до 302 км / ч)? Зрозуміли, що Carrera 4 GTS — це машина часу? Тому що в ній все — від розгону до зближення з попуткою — відбувається швидше, ніж зазвичай? Насолодилися скорострільністю коробки? Зуміли оцінити (для цього не так просто відповідну дорогу знайти роботу системи динамічної стабілізації кузова, активного повного приводу і системи імітації блокування диференціалів? Переконалися, що режиму "спорт" (загострює реакцію на газ, коробка тримає двигун на підвищених обертах, активується спортивне звучання вихлопу) вистачає з головою? А "спорт-плюс"? Коли додатково затискаються амортизатори, якими можна управляти окремо? Коли вирубується система start / stop? Коли розпускаються страхують електронні асистенти, в першу чергу система стабілізації (яку можна повністю відключити окремою кнопкою)? Оцінили, що даний режим в такому автомобілі — він вже за межею навичок звичайного водія?

Тоді можна подивитися на Carrera 4 GTS очима простого автолюбителя, людину, яка буде експлуатувати машину в звичайному режимі — у Києві на його цілком звичайних дорогах.

У плані "побутових зручностей" все досить пристойно. Автомобіль комфортний (крім задніх сидінь, по‑дитячому скромних): чіпка алькантара оббивки крісел (з‑за неї немає охолодження — лише підігрів), безліч регулювань щільного водійського "ковша" (змінюється навіть відстань між бічними валиками як спинки, так і подушки), роздільний клімат-контроль, відмінний саунд, прозорий дах-люк, невеликий тачскрін в центрі, ще один невеликий дисплей (туди навіть карта виводиться) в одному з п'яти "блюдець" приладової панелі. Камера заднього виду, передній-задній парктронік.

А ще пара розеток на 12В, USB-вхід AUX. І червоне: червона підкладка у чільного на приладовій панелі тахометра, червона ж подвійна прострочка шкіри салону. Все відмінно виконано, хіба що слизькі вставки з дерева зверху і знизу обода рульового колеса — це погане рішення: в різкій машині хочеться хорошого зчеплення при будь-якому вугіллі повороту.

Писати про стрімке Porsche великими абзацами з довгими перерахуваннями — негармонійно. Тому на фінішній прямій — кілька стрімких "якщо".

Якщо ви зберетеся регулярно їздити в місті, то з включеною системою start / stop витрата буде в районі 15 л.

Якщо ви боїтеся битих доріг, то пам'ятайте — адаптуються амортизатори "розтискаються", якщо швидкість невелика, і машина, хоч і залишиться тряскою, не буде вже занадто дискомфортною.

Якщо це комусь важливо, то звукоізоляція колісних арок тут не найкраща.

Якщо в перший раз "спілкується" з 911‑м, то багаж (не надто об'ємний) треба класти вперед, капот: Porsche двигун знаходиться за спинками заднього ряду сидінь.

Якщо ви любите возити в салоні все — від електрошокера або пістолета до заряджання для смартфона, то будуть проблеми: бардачок невеликий, ємність в підлокітнику ще дрібніше.

І ще одне "якщо". Якби не існувала можливість замовлення в Україні Nissan GT-R, Carrera 4 GTS був би в повному шоколаді. А так є японський екстремально-спортивний автомобіль з такою ж посадковою формулою (два дорослих попереду + дві дитини ззаду), двигуном того ж об'єму (але куди більш потужним), повним приводом і АКПП з подвійним зчепленням (який збіг!). Характеристики GT-R — розгін до сотні за 2,8 секунди, а головне, його вартість — в районі $150 тис.— роблять шоколадність Porsche гіркуватою. Tesla model S, до речі, теж дешевше.

Але гіркий шоколад теж користується попитом. Тому що класика.

Матеріал опублікований в НВ №28 від 7 серпня 2015 року

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Авто ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: