Брудні таємниці. Працівники готелів розповіли, як обманюють гостей

коментувати
Іноді покоївки не хочуть змінювати постільну білизну
© Zachary Long/Flickr

Іноді покоївки не хочуть змінювати постільну білизну

Працівники готелів розкрили темні секрети прибирання номерів та обслуговування гостей.

Шокуючі зізнання працівники готелів опублікували анонімно за допомогою мобільного додатку Whisper, пише The Daily Mail. У своїх заявах покоївки та працівники кухні розповіли, як вони економлять час на прибирання, як відплачують грубим клієнтам та інше.

Виходячи з більшої частини зізнань, деякі покоївки прагнуть не витрачати багато часу на прибирання номерів. Наприклад, одна із співробітниць розповіла, що не змінює постільну білизну після того, як гості покинуть номер. Вона лише чистить все липкою стрічкою і застеляє ліжко, в результаті чого її час економиться вдвічі. Ще одна покоївка зізналася, що в готелі, де вона працює, ковдри перуть тільки раз на рік.

Інша чимала частина зізнань була пов'язана зі ставленням до грубих і нестерпних гостів. У повідомленнях йдеться, що будь-кого, хто по-хамськи ставиться до персоналу чекає помста. Наприклад, один з працівників рецепції зізнався, що таких клієнтів селять у найгірші номери. А в іншому зізнання йдеться про те, що неввічливому гостю перестилають простирадла найбільш мерзенного клієнта.

У третій частині секретів йдеться про комах, які живуть в номерах і, зокрема, в ліжках. Крім того, одна з прибиральниць зізналася, що краде залишені чайові в номерах, які вона не обслуговує.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: