Тест-драйв Nissan Juke від НВ: маленький і спритний

коментувати
Тест-драйв Nissan Juke від НВ: маленький і спритний

Найнеординарніший автомобіль на ринку — Nissan Juke — злегка оновив зовнішність, отримав сучасниших асистентів водія і залишив недоторканими свої найкращі якості — маневреність і порівняно високу посадку.

Nissan Juke, засновнику сегмента надзвичайних кросоверів, минуло п'ять років — і Nissan провів фейсліфтінг булькатої машинки. Вона схожа на дивне земноводне, але після корекції оптики, бамперів і радіаторної решітки Juke став трохи більш традиційним.

Японці оснащують оновлену версію міні-кросовера комплексом систем активної безпеки (контроль рядності, моніторинг сліпих зон), апгрейдили навігацію та мультимедіа. А для пари "старших" комплектацій пропонують заводську систему персоналізації: під чорний або жовтий колір кузова оброблять ряд деталей екстер'єру і салону (центральна консоль, накладки на ручки дверей і бампери, окантовка дефлекторів і передніх фар, прострочка шкіряних елементів).

 

  
Всі ці оновлення — непоганий привід освіжити враження від автомобіля, що колись вчинив фурор на ринку. НВ зробив це в компанії максимально "накачаного" обладнанням жовтого Juke. У нього був повний привід, найпотужніший з трьох доступних бензинових двигунів об'ємом 1,6 л — турбований, на 190 "коней", варіаторна коробка перемикання передач. І незалежна підвіска "по колу" — у більш простих версій ззаду ставлять балку. Крім того, була та сама заводська персоналізація, яка дарує власникові ще й класні передні спортивні сидіння.

Салон з його оригінальною — під бензобак мотобайка — центральною частиною і мотоциклетною ж панеллю приладів не застарів. Хіба що обидва монітори в центрі (хоч вони кольорові, а верхній — ще й сенсорний) на тлі появи останніх часом виглядають дрібнуватими.

Нижній екран і навколишні його кнопки відповідають за систему динамічної зміни налаштувань їзди (доступні три режими — еко, нормал та спорт) та клімат-контроль. Під кожен з варіантів їздових профілів підлаштовуються реакції автомобіля і інтенсивність роботи кондиціонера. Це працює: характер Juke змінюється — від сонного в режимі еко до активного в спорті.

Оглядовість — хороша. Вперед, завдяки досить високій посадці — взагалі майже без проблем: можна нарікати тільки на 5‑сантиметрову неочищену смугу біля передньої стійки, яку залишає щітка двірника з боку водія. Крізь салонне дзеркало видно мало, але на допомогу приходять великі зовнішні дзеркала. Є ще й камера заднього виду з непоганою якістю картинки.

Ближнє світло тьмяне, і сам по собі промінь неширокий — підсвічування поворотів тут не завадило б.

02_05

Сумно, що інженери так і не прикрили великі отвори в районі переднього бампера, через які видно радіатор. В результаті останній так само беззахисний перед летючими камінчиками, притому що радіатор не найдешевша деталь машини.

У другому ряді не так тісно, як здається при погляді на силует Juke, що знижується і звужується на кормі. Хоча коліна високої людини трохи упруться в спинку переднього крісла (втім, вона м'яка), а голова торкнеться стелі, тільки якщо відкинутися назад. Реальна незручність — вузькі задні двері з оригінальними ручками, прихованими у задній стійці.

Творці запевняють, що багажник став просторішим, але його як і раніше точніше було б називати "велика кишеня" — місця там небагато. І підлога тут висока. Зате можна обирати між пасажирами і вантажем — спинка заднього дивана роздільно складається, що дозволяє помітно збільшити корисний об'єм.

 

  

Салон не тихий — докучає низькочастотний шум від покришок Michelin Pilot Sport3. Їх розмірність 225 / 45 R18: на величезних "ковзанках" стоїьт низькопрофільна гума. Для швидкісних вправ на рівній дорозі це відмінно, для спокійної їзди по місту — ні. А ще автомобіль досить чутливий до колійності.

Якщо поставити більш "зубасті" шини, Juke покаже пристойну прохідність на бездоріжжі — адже підключення повного приводу у нього можна зробити постійним, і геометрія кузова вдала.

Маневрує автомобіль, особливо на високих швидкостях, чудово: тут є не просто 4х4, але і можливість перекидати момент на задній осі на зовнішнє колесо в повороті — так виникає ефект підрулення.

Взагалі, саме маневреність — найкраща риса Juke. Хоча на кермі — можливо, через важкі колеса — відчувається зайве зусилля, що псує його інформативність: чутливості і точності Subaru або VW / Audi тут немає. Та й сам "бублик" не найгостріший: робить 2,8 обороту від упору до упору.

  

  

В інших їздових характеристиках Juke не такий яскравий. Так, він може їхати швидко, але розгін трохи натужний і не приносить відчуття стрімкості. Так, у нього хороша для швидкої їзди підвіска — але вона жорсткувата на міських або битих дорогах. Особливо для задніх пасажирів, яким тряско і не надто комфортно.

Витрата палива у кросовера стерпна: в режимі еко в місті — 10-12 л на 100 км, на трасі — близько 6-7 л.

В цілому Juke змінився мало, але при цьому не зіпсувався. І конкурентів для нього, як і раніше, складно підібрати.

  

Матеріал опублікований в НВ №44 від 27 листопада 2015 року.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: