Мсьє дизель. Тест-драйв оновленої Citroen C4 від НВ

коментувати
Зовнішніх відмінностей від попереднього варіанту у Citroen C4 майже немає

Зовнішніх відмінностей від попереднього варіанту у Citroen C4 майже немає

Модернізація пішла хетчбеку Citroen C4 на користь: отримавши 6-ступінчастий автомат і два нових двигуни, зокрема — дизельний, він став більш динамічним і вже точно не ненажерливим.

Оновлений — так називають його в прес-релізах. І правильно роблять: Citroen C4, що з'явився восени в Україні, — не зовсім новий автомобіль. Новим він був у 2010 році, коли французи випустили нинішнє покоління моделі. А зараз на дороги виїхала її модернізована версія.

Зовнішніх відмінностей від попереднього варіанту в новачка майже немає — хіба що підправлена оптика (зі світлодіодами спереду).

Сліди модернізації варто шукати всередині. І мова не про новий 7-дюймовий сенсорний дисплей на центральній консолі — є дещо суттєвіше: пара свіжих двигунів на додачу до трьох, які пропонувалися раніше.

Один з нових моторів — трициліндровий бензиновий агрегат PureTech об'ємом 1,2 л. З ним українці вже знайомі — подібний стоїть на автомобілях Citroen C4 Cactus, які нещодавно з'явилися в країні. Але якщо в "кактусовій" версії його потужність — 82 к. с., то мотор оновленого С4 з турбіною та безпосереднім упорскуванням розвиває 130 к. с.

Другий новий двигун — дизельна силова установка об'ємом 1,6 л. Вона також є розвитком уже відомого мотора — у дорестайлінговому С4 такий дизель розвивав або 92 к. с. (і працював з МКПП), або 115 к. с. (у пару йому йшла 6-ступінчаста роботизована коробка). У теперішнього варіанта С4 мотор потужніший — 120 к. с., економічніший і екологічніший. Та й дістався йому новий, недосяжний раніше 6-ступінчастий автомат, який перебрався сюди з преміальних сітроенівських моделей DS4 і DS5.

Саме такий дизельний автомобіль у максимальній комплектації Shine (з низкою опцій, що потягнули на 75 тис. грн) офіційне представництво Citroen відрядило знайомитися з українськими шляхами в компанії НВ. Цей С4 був перламутрово-білим і цілком привабливим.

Органи керування, зокрема велике мультифункціональне кермо зі зрізаним ободом, а також панель приладів — все це однотипне з дорестайлінговою версією цієї моделі. І зміна кольору підсвічування приладів теж перемістилася сюди від попередниці.
Інтер'єр приємний. Верх торпедо оброблений пружним матеріалом.

Водієві та передньому пасажирові дістануться досить щільні крісла з відчутною бічною підтримкою.

А заднім пасажирам — шикарний прозорий дах, який відкриває світлу фактично весь салон.
Оглядовість добра, хоча зовнішні дзеркала розташовані на дверях, а не в основі стійок. Але є й фамільні проблеми — невеликий отвір заднього вікна і встановлене дуже низько дзеркало заднього виду, яке погіршує оглядовість високому водієві.

Підсвічування поворотів, яке забезпечують протитуманки,— гарний бонус до якісного світлового променя передньої оптики. Є і моніторинг сліпих зон.

Другий ряд — не найкраще місце для високих людей: і для колін затісно, і голову до кінця назад не відкинеш. Якщо посадити туди ще й третього, вийдуть шпроти.

Спинки заднього дивана складаються вперед окремо. Багажник досить об'ємний, його псує лише високий борт-поріг — вантажі доведеться піднімати високо.

За кермом відчуваєш себе спокійно та впевнено: зайвої гостроти реакцій у дизельного С4 немає.
Підвіска комфортніша, ніж, наприклад, у нового Peugeot 308,— вона м'якша і не так гостро реагує на проблемні ділянки асфальту. Але і не розхитана. Тобто їде С4 набагато комфортніше, ніж VW Golf, але не так м'яко, як Toyota Auris.

Автомат перемикає передачі майже непомітно і досить швидко, чим вигідно відрізняється від роботизованої коробки, якою були оснащені дизельні С4 раніше — робот смикався, запізнювався з перемиканнями та іноді міняв передачі всупереч логіці (наприклад, на підйомах).

У АКПП є традиційні спорт- і зимовий режими (активуються окремими кнопками) і можливість ручного перемикання передач (за допомогою погойдування важеля). Від спортрежиму користі майже немає — тільки надокучати мотором. А ось ручний утримує обрану передачу водієм до червоної зони тахометра — мотор теж буде діймати, але розгін стане швидше.
Машина в цілому їде трохи динамічніше попередниці.

Дизель працює доволі тихо, але головна радість, яку він дарує,— помірність споживання. Реальне міське споживання — до 7 л навіть при активній їзді та близько 4,5 л по трасі (з урахуванням майже повного завантаження) — добрий показник. Для більшої економності С4 має систему Start / Stop, яка вимикається і перериває роботу дизеля при короткочасній зупинці. Працює вона приємно навіть у тягучках — глушить двигун не надто рано, як було у С4 з роботом, і запускає його м'яко. Але раз на 20 тис. км дизелю треба перевіряти і доливати сечовину — а це "мінус" 700 грн.

У цілому модернізація пішла на користь моделі: новий дизельний варіант — це найкращий з усіх С4, що присутні на українському ринку.

Матеріал опубліковано в НВ №42 від 13 листопада 2015 року.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: