Криза як джерело нових можливостей для бізнесу: напередодні відкриття нового флагманського центру Volvo в «ВіДі Автосіті Аеропорт»

коментувати
Криза як джерело нових можливостей для бізнесу: напередодні відкриття нового флагманського центру Volvo в «ВіДі Автосіті Аеропорт»

Напередодні відкриття нового дилерського центру «Volvo Cars Київ Аеропорт» НВ взяли інтерв'ю у людини, яка контролювала всі нюанси будівництва — від проекту до оформлення фасаду.

А заодно поговорили про фундамент сімейного бізнесу. Наш співрозмовник, Член Консультаційних рад «ВіДі Груп», керівник проектів ТОВ "ВіДі-Інжиніринг" – Олександр Джуринський.

 

— Олександре, в кризовий час «ВіДі Груп» - одна з небагатьох компаній, яка не тільки не заморозила існуючі об'єкти, але і активно веде будівництво нових дилерських центрів: менш ніж за чотири роки, на Бориспільській трасі, ваша компанія побудувала ціле автомістечко – ВіДі Автосіті Аеропорт, фактично з нуля. Над чим зараз ведеться робота?

— Кризу ми розглядаємо, як відкриття нових можливостей, сміливо використовуючи її для розвитку, а не для того, щоб просто виживати. Звичайно ж, при цьому ми оцінюємо ключові фінансові показники, такі як рентабельність, окупність проекту та інші. Важливим стимулом для нас є і можливість надати робочі місця людям, тим більше в такий час. На даний момент вектор докладання наших зусиль спрямований у бік лівого берега Києва та Київської області. Зараз ми завершуємо будівництво автосалону Volvo. Таким чином, до кінця квітня у містечку «Авто Сіті Аеропорт» ми будемо мати шість дилерських центрів.

— Скільки нових робочих місць забезпечить новий автосалон?

— Якщо розглядати штатний розклад, то це не менше тридцяти робочих місць.

— Яка Ваша участь у проекті будівництва автомістечка «ВіДі Автосіті Аеропорт»?

— На даний момент я керую проектом з будівництва автосалону Volvo. У минулому я керував проектом будівництва автосалону Peugeot. Моя участь у всіх процесах будівництва та підключення мереж і безпосередньо у будівництві, і в благоустрої території, і в тендерних котируваннях, в тому числі - і загальні комунікації по автомістечку.

Керівник проекту — це, в першу чергу, функціональний керівник, а не адміністративний. Він координує дії всієї команди проекту. Важливо, що саме завдяки злагодженості в роботі команди (а це і власник бізнесу, і імпортер, і всі співробітники команди проекту, всі наші постачальники та підрядники), наше будівництво більш ефективне, ніж у конкурентів. З одного боку, у нас вузький профіль — ми будуємо тільки автоцентри. З іншого, ми концентруємося на нашій внутрішньої ефективності: будуємо в максимально стислі терміни забезпечуючи високу якість при невисокій вартості. Якщо порівнювати вартість одного квадратного метра з іншими дилерськими центрами, то у нас вона нижча на 15-25%. Досягається це завдяки тому, що наш генеральний підрядник входить у групу компаній " ВіДі. Таким чином ми не тільки не отримуємо прибуток на самих себе, при цьому забезпечуючи робочі місця нашої компанії, ми проводимо прозорі процедури закупівель, щоденно і ретельно контролюємо якість робіт, адже це наш об'єкт, будуємо для себе.

  

 
— Чому в даному випадку в «
ВіДі Груп» вирішили робити ставку саме на бренд Volvo?

Вибір простий: Volvo — один із провідних світових брендів в преміум-сегменті. Якщо порівнювати продажі нових автомобілів в світі за 2015 і 2014 роки, то в минулому році приріст склав 8%. У 2015 році в світі було продано понад півмільйона автомобілів Volvo. В Україні цей бренд теж розвивається дуже динамічно: приріст продажів у 2015 році по відношенню до 2014-го склав 10%. І якщо порівнювати перші два місяці 2016 року, ми теж бачимо зростання продажів.

Наприклад, продаж істотно зріс за рахунок нового кросовера XC90, а найближчим часом з'явиться новий флагманський седан Volvo S90. На даний момент Volvo – бренд, що дуже динамічно розвивається,  з амбітним власником.

Важливий момент — це інвестиції, яких у компанії Volvo Cars тепер набагато більше. Як результат – великі плани експансії на ринок: очікується, що в найближчі три-п'ять років повністю оновиться весь модельний ряд бренду в Україні.

Також важливий фактор - те, з ким ти працюєш. Бренд Volvo в Україні представлений компанією «Віннер Імпортс Україна». Це наш давній партнер, з яким ми працюємо з 2005 року, коли отримали дилерство Ford в Києві. Потім ми уклали дилерський договір щодо продажу марок Land Rover і Jaguar. Тому фактор тривалого співробітництва для нас має найбільше значення.

— У чому особливість саме цього дилерського центру? Чим він відрізнятиметься від інших автосалонів Volvo в Україні і в Києві?

— Це один з небагатьох дилерських центрів у Європі, і перший в Україні, який побудовано за останнім концептуальному стандарту Volvo. Його особливість в тому, що в Україні найближчим часом - вже точно, наш салон буде єдиним 3S-концептуальним автосалоном, які мають три складові — це Sales (продажу), Service (обслуговування) і Spare Parts (запчастини та/або аксесуари). Наш автосалон Volvo повністю відповідає вимогам бренду, де враховуються і розміри салону, і обсяги майбутніх продажів і т. п.

Найголовніше, що ми знаходимося в Київському регіоні, який забезпечує понад 30% українських продажів нових автомобілів. Тому, ми, безумовно, повинні бути кращими. Вигідне розміщення автосалону, відразу на виїзді з аеропорту, показує, що в Україні є успішний бізнес.

Вдале розташування автосалону також дозволяє провести повноцінний швидкісний тест-драйв на Бориспільській трасі, де легально можна розганятися до 130 км/год, так і позашляховий тест-драйв на маршрутах в околицях. Це одна з найголовніших переваг. Також у нас є спеціальна послуга «ВіДі Аеропорт Сервіс»: клієнт може в будь-який час по дорозі в аеропорт Бориспіль залишити у нас свою машину на обслуговування, на зберігання або просто на мийку. Наші люди Вас відвезуть в аеропорт, зустрінуть по прильоті та привезуть назад в Автосіті, де ви заберете своє авто після повернення в Україну. У новому автосалоні ми передбачили дві зарядні станції для електромобілів. Ми очікуємо, що в недалекому майбутньому електромобілі Volvo будуть доступні для покупки в офіційних дилерських центрах даного бренду. Наші зарядні станції будуть доступні безкоштовно для всіх клієнтів ВіДі.

— Розкажіть про Вашу роль у сімейному бізнесі?

— Згідно з нашою сімейною філософією, а наш девіз: «Мрій. Працюй. Досягай.», це працьовитість, в першу чергу, злагоджена робота членів сім'ї, спадкоємність поколінь та інші цінності. Формально я менеджер проекту, але я буду завжди корисний саме там, де того вимагає сім'я і сімейні інтереси. Сімейний бізнес — це досить поширене поняття в світі, тому я б особливо не виділяв свою роль, як відповідального за щось. Я завжди на перше місце ставлю інтереси сім'ї, держави, а вже потім дбаю про своїх. Я радий будувати ці дилерські центри, розуміючи, що це принесе користь. А саме — трикутник збалансованих інтересів, коли виграють майбутні співробітники дилерського центру, отримуючи робочі місця, споживачі – отримуючи в новому дилерському центрі послуги вищої якості, і виграємо ми - бізнес. Звичайно ж, вже поза цього трикутника, варто додати, що виграє і бренд, який отримує автосалон, побудований з урахуванням нових концептуальних стандартів. Крім того, виграє держава, отримуючи додаткові податкові відрахування. Мені цікаво бути корисним.

  

 
— Про сімейний бізнес в США та Європі написано дуже багато, в тому числі, про те, що він може стати «яблуком розбрату» для самої сім'ї. Як подібні моменти вирішуються у Вашій родині?

— Дійсно, прийнято вважати, що однією з найбільш характерних рис сімейного бізнесу є сімейні проблеми, міжусобиці між родичами. Найчастіше гроші роз'єднують людей, сіють розбрат в сім'ях. Однак, в сім'ї Джуринських ця наріжна проблема, яка споконвіку існує в суспільстві, вирішується з допомогою любові, довіри і взаємної підтримки. Прикладом для мене особисто є мій батько Віталій, для якого матеріальне багатство – лише спосіб досягнення своєї головної мети: почати побудову стабільності в нашій країні шляхом створення «острівців добробуту» типу наших автомістечок, де кожен працівник, працюючи чесно і віддаючись роботі, може заробити собі на життя.

Одним з ключових моментів, який дозволяє нам досягати взаєморозуміння, є принцип балансу інтересів. Цей принцип - мудра порада: у кожній життєвій ситуації шукати рівновагу інтересів – особистих, інтересів Ваших рідних, близьких Вам людей, партнерів, колег, знайомих, а також інтересів держави і суспільства.

У бізнесі дана філософія знайшла відображення у вигляді «трикутника збалансованих інтересів» - як баланс економічних інтересів власника підприємства, найманого робітника та клієнта: вони виходять на ринок з діаметрально протилежними цілями, однак вони це розуміють і починають усвідомлено зближувати свої позиції для того, щоб знайти точку балансу інтересів.

— І, нарешті, розкажіть про свої плани на майбутнє?

— Мої плани прості, я б і надалі хотів бути корисним своїй родині. Я не виділяю для себе одне місце, якусь формальну посаду — такого немає. У нашій родині немає принципу поділу на «вотчини». Мої плани на найближчий час — автосалон Volvo: запустити його разом з нашою великою командою, щоб він почав працювати і приносити прибуток. На даний момент це головна моя мета, але я завжди готовий до нових викликів.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: