Френк Тіманн: "У Rolls-Royce немає конкурентів"

коментувати
Френк Тіманн:

Один з топ-менеджерів Rolls-Royce Motor Cars Френк Тіманн знову зібрав у Києві п'ятірку провідних журналістів, щоб відповісти на запитання і поділитися планами компанії на наступний рік.

В такому приватному спілкуванні криється одна із заповідей успіху марки - у неї немає відділу маркетингових досліджень, RR знають ВСІХ своїх клієнтів. Містер Тіманн розповів нам про рекорди продажу, уподобання українських клієнтів, броньовані Phantom і перший позашляховик марки.

— У нашій країні перманентна криза. Інші лакшері-бренди на кшталт Bentley, Ferrari, Fornasari, Lamborghini, Spyker давно і по-англійськи покинули ринок. Наскільки скоротилися ваші продажі?

— Не просіть назвати мене цифри по конкретній країні - ми традиційно озвучуємо лише загальну кількість проданих Rolls-Royce за рік. Можу лише зауважити, що українці не припинили купувати наші автомобілі. Крім того вони все активніше купують їх за кордоном - у Великобританії, Франції, Іспанії. Там, де у них є свої будинки і вілли.

— Сьогодні ваш відділ індпошиву Bespoke персоніфікує 70-80% усіх замовлень, що надходять. Можна виділити особливий "український стиль"?

- У ваших співвітчизників абсолютно європейська ментальність і таке ж відношення до Rolls-Royce - як до автомобільної класики. Напевно, тому, як і більшість європейців, вони воліють контрастних рішеннь: кузови темних кольорів і салони світлих (кремових, вершкових, бежевих) відтінків. Навіть якщо замовлення розміщують жінки.

  

 
— "Великий" Bentley - седан Mulsanne - так і не став суперником Phantom. Колись грізний Maybach і зовсім асимілював до спецверсії Mercedes S600. Ви не боїтеся втратити орієнтацію без прямої конкуренції?

— Так, у нас немає конкурентів в автомобільній галузі, але... Наша задача - стати першим номером у списку подарунків успішної людини самій собі. А в цьому списку може бути дуже багато позицій: замки, яхти, вертольоти, бізнес-джети, колекційні годинники, ювелірні прикраси. Тобто наші автомобілі іноді сприймають як витвір мистецтва.

— І рік тому, й за 10 років до того глава Rolls-Royce Торстен Мюллер-Отвос плвторював, наче мантру «ми не збираємося випускати позашляховик" і "його абсолютно точно не буде». Що змінилося з того часу?

— Ми уважно стежили за цим сегментом і нам все більше подобаються темпи його зростання. Навіть під час кризи він виявився досить стабільним. Крім того, наші клієнти стали все частіше говорити з нами на цю тему. А ми завжди намагаємося бути в курсі їх планів і сподівань - що б знати в якому напрямку рухатися.

— Яким саме буде Rolls-Royce Cullinan*? Адже навіть назва натякає, що ви максимально віддаляєтеся від свого ДНК - раніше всі імена були з потойбічної тематики...

— Ми на самому початку шляху - поява цієї моделі очікується в кінці 2018 року. Тому зараз важко говорити про конкретні речі - не затверджено навіть назву. Cullinan точно буде повнопривідним і не схожим на всі інші пропозиції ринку. В його основі - флагманська модель Phantom, яка з'явиться вже наступного року. Але алюмінієвий каркас буде унікальним, причому по багатьох параметрах. За оприлюдненими фотографіями ходового прототипу ви можете судити про його базу та пропорції.

   

  
— Чи вірно стверджувати що Cullinan з'явився завдяки значному омолодженню середньостатистичного покупця марки? Адже для більшості сучасних Rolls-Royce найманий водій вже не потрібен.

— Абсолютно вірно - завдяки появі моделей Ghost, Wraith і Dawn наш клієнт помолодшав в середньому на 10 років. Але, як і раніше, наша першочергова задача в тому, щоб всі моделі марки, чи то лімузин для поїздок на задньому дивані або кабріолет для променадів уздовж океану, відповідали найвищим стандартам бренду.

— В 2014-2015 рр. Rolls-Royce встановив черговий рекорд продажів. Але у кожної медалі є зворотній бік. Як марка застрахувала себе від втрати ексклюзивності?

— Ми не вимірюємо успіх обсягами продажів - швидше сприймаємо збільшення реалізації як вдячність наших клієнтів, як підтвердження що обрали правильний шлях розвитку компанії. І завжди прагнемо виробляти трохи менше, ніж може поглинути ринок.

— У нашій країні непроста політична і кримінальна ситуація, що погіршується з кожним днем. І з кожним днем збільшується попит на броньовані автомобілі. Чому Rolls-Royce призупинив власну програму "панцервагенів"?

— Виявилося, що нашим клієнтам він не потрібен - вони продовжують використовувати наші оригінальні седани та лімузини навіть в країнах з більш криміналізованою обстановкою, зокрема в Латинській Америці. Але якщо до нас звернуться з подібним питанням, ми завжди допоможемо - є кілька компаній, які давно та якісно бронюють Rolls-Royce.

— Як ви ставитеся до думки, що купувати такі дорогі авто в такий складний для країни час, як зараз в Україні, дещо недоречно?

— Хороше питання. Але не потрібно забувати, що наші клієнти — це власники великих холдингів і концернів. Тобто вони — свого роду генератори позитивного впливу на економіку, оскільки зберігають робочі місця у найважчі часи, чим підтримують місцеву економіку. Для багатьох наших покупців сьогоднішній день — найбільш правильний час для інвестицій.

    

 
Сергій Суховський

Фото Олександри Єршової
Офіційний дилер Rolls-Royce Motor Cars в Україні – компанія АВТ Баварія

Сайт Rolls-Royce Motor Cars в Україні

 

* - так називався найбільший алмаз у світі (3106,75 карата/621 гр.), чия сучасна ціна еквівалентна 94 тоннам золота. Найбільший з отриманих після розколу і огранювання діамант прикрашає верхівку королівського скіпетра Великобританії.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: