Життю потрібен ривок. Як на захопленні побудувати бізнес і захопити ним інших

коментувати
Життю потрібен ривок. Як на захопленні побудувати бізнес і захопити ним інших

Хлопчиськом Максим Ярошенко просто любив танцювати хіп-хоп і брейк-данс. А зараз йому 29, у нього своя фітнес-студія, авторська методика і черга з бізнесменів за право працювати під його брендом. Як у нього вийшло.

Танці: старт

Все почалося в десятому класі, коли Максим орендував спортзал у київській школі №147, де викладав танці. Так ще школяр став тренером і директором своєї першої школи танців. Після випуску він вступив у Київський національний торговельно-економічний університет на маркетолога, а через рік його призвали до армії, в прикордонні війська. Але й там Максимові допомогли танці. На дні народження військової частини він показав пару номерів та їх побачив керівник Академічного ансамблю пісні і танцю Державної прикордонної служби. З того часу Максим служив у цьому колективі. «Це складно назвати службою в армії. Ми тоді поїхали в тур Іспанією, і там майже чотири місяці ми виступали. Я робив різні трюки: сальто, стрибки. І нам за це платили. Це було більше схоже на відпочинок», – згадує фітнес-тренер.

Коли Максим демобілізувався, то захотів знову відкрити школу танців. Рівень шкільного спортзалу його не влаштовував, а на більше у Максима не вистачало ні знань, ні коштів. Колишній прикордонник пішов працювати в рекламне агентство, де швидко з простого менеджера став керівником напряму з організації заходів.

«Я працював не стільки заради грошей, скільки заради досвіду, знайомств, нових знань. Робота в рекламі познайомила мене з багатьма людьми, які в майбутньому допомогли мені реалізувати те, що у мене зараз є», – зізнається Максим.

В 2009 році у нього вже був капітал, який дозволив відкрити першу офіційну школу танців. Вона знаходилась на Подолі, в залі площею 120 квадратних метрів. Максим разом з партнером її відремонтував і почав проводити там тренування. Вже через півроку такого розміру було мало, і довелося переїхати в залу неподалік, там було 350 «квадратів». Школа розвивалася новими темпами. Але Максим цьому вже не радів.

«У якийсь момент я, схоже, заснув. Для мене танці з часів школи були швидше хобі, засобом самовираження. А як засіб заробітку вони перестали мене надихати. Я досяг певного рівня і вже не бачив в цьому перспективи: ну ось одна школа танців, друга, постійний потік людей – все це перестало мене надихати», – розповідає він. Тому в 2012 році Максим поїхав у Канаду відпочити у друзів. І всі зміни почалися звідти.

 

Фітнес: новий виклик
  

 

 
Канадські друзі запросили його на фітнес-клас з кардіо-тренування. Максим спочатку скептично поставився до цієї ідеї – він же танцюрист, навіщо йому фітнес? Але пішов

Заняття проходило на стадіоні, і кількість тих, хто прийшов Максима вразила – близько п'яти тисяч. «Там була така божевільна енергетика, у всіх очі горять від драйву, навіть якщо просто стояти, те серце вже вискакує, – ділиться він враженнями. – Причому, тренування було так побудоване, що я, хоч і професійний танцюрист, який навіть не потіє на тренуваннях, вже через 20 хвилин ледве рухався. А поруч дівчинка стрибає, чоловік з животом – і той вправи робить, тільки це підганяло мене дотягнути до кінця». Крепатура після того заняття у Максима трималася тиждень, що було несподіваним. Фітнес став новим викликом.

Коли Максим повернувся до Києва, то ще крепатура не пройшла, як він почав цікавитися, що є подібного в Україні або хоча б СНД. Виявилося, нічого. Отже, нову культуру фітнесу доводилося впроваджувати з нуля. Максим бачив дві можливості: або брати за океаном франшизу, або створювати свою програму. Півроку пішло на вибір, і за цей час довелося багато розмірковувати, спілкуватися, дізнаватися, але в підсумку Максим прийшов до висновку, що треба робити свій бренд. Тому що за цей час у нього з'явилися і розуміння, і досвід, і головне – люди, готові допомогти і підтримати. А свій бренд дозволить ні від кого не залежати, а значить – експериментувати та розвиватися.

Максим вивчив безліч схожих фітнес-програм, методики підготовки до різних видів спорту, вибрав звідти найцікавіше, деякі вправи змінив і наблизив до можливостей сучасних українців. У підсумку за рік він створив програму з 12 тренувань і назвав її «Ривок».

Спочатку майбутній фітнес-тренер випробував її на собі, приятелях і родичах. Його друг, який до того часу перепробував багато різних занять, з її допомогою за два місяці скинув десять зайвих кілограм, підтягнувся і позбувся звисаючого живота. Товариш так надихнувся результатом, що почав всім рекомендувати фітнес від Максима і приводити все більше своїх знайомих, а ті – своїх, і так далі. Охочих спробувати нову методику було вже багато.

Для такої кількості людей зали на Подолі було недостатньо. Максим вийшов з танцювального бізнесу і на виручені від своєї частки гроші шукав більш містке приміщення. Таке знайшлося на Петрівці, але своїх коштів на нього не вистачало – потрібен інвестор. Благо, Максим, ще працюючи в рекламному агентстві, зустрічався з багатьма людьми, і з усіма вибудовував довірчі відносини. Тому швидко знайшов людину, яка зацікавилася новим напряом і повірив у його творця. Ним погодився стати бізнесмен Андрій Клименко, який бере участь не тільки фінансами, але і досвідом, і організаторськими здібностями. Максим багато чого в нього навчився і продовжує вчитися. «Макс – дуже світла для мене людина, – розповідає Андрій. – Він багато років був успішним в танцях, і я допомагав йому, коли він відкривав попередні свої студії. Мені дуже сподобалося, як він вів свої справи і був відповідальним».

Початківці фітнес-бізнесмени зняли тренування на відео – відтепер Максим міг проводити не одне-два заняття в день, а п'ять-шість: тепер тренер був і на екрані, і в залі одночасно. Так він міг приділяти увагу учасникам, допомагати їм і виправляти їх. Так він згодом зміг довірити заняття іншим тренерам.

І ось в 2013 році Максим разом з бізнес-партнером відкрили на Петрівці студію «Квадрат». Рекламу вони не робили – її учасники приходили завдяки рекомендаціям, і таких на сьогоднішній день вже більше трьох тисяч чоловік. А влітку 2015 року автор «Ривка» встановив рекорд України – він провів наймасованіше в країні кардіо-тренування. На це заняття прийшло 1062 людини, для чого організатори орендували Національний спортивний комплекс «Олімпійський».

 

Ривок: є результат!
  
 
 

  
Чому в «Ривок» приходять все більше людей? Люди бачать результат, пояснює Максим. А якщо так, то вони обов'язково приведуть друзів. Зазвичай учасники програми позбавляються від семи до одинадцяти зайвих кілограмів за два місяці – саме стільки триває курс. Максимальний ефект був мінус 24 кілограми. «Люди після курсу не тільки худнуть і дедалі більш стрункі, – ділиться Максим – Кожне тренування «Ривка» кидає виклик – до нього не можна звикнути. А тому вміння долати себе люди переносять і на повсякденне життя. Я часто чую слова вдячності за те, що хтось перестав задихатися, хтось- погано пахнути, хтось став частіше займатися сексом, когось підвищили в кар'єрі, хтось став впевненішим у собі, хтось взагалі змінив життя – і все пов'язують з «Ривком». Це мене дуже надихає».

Автор програми не приховує її секретів. «Що я пропоную – це кардіо-інтервальні тренування. Вони були і раніше, але доступні тільки для спортсменів, яких готували до змагань. А я зі своєю командою адаптували ці тренування для простих людей. На таких заняттях ми працюємо тільки зі своїм тілом – без будь-яких тренажерів або гантелей. Якщо у правильній послідовності та з потрібним навантаженням і швидкістю давати різні вправи, то виходить хороший результат», – пояснює Максим.

Але 60% чи навіть 70% успіху – це дієта і режим, яких учасники дотримуються. Тому у команді «Ривка» є свій дієтолог. «Я зі своєю командою постійно шукаємо слова, щоб переконати учасників харчуватися правильно. Щоб люди протягнули хоча б тиждень-два, коли стає видно результат. І тоді людина бачить себе в дзеркалі, починає чути від друзів «як ти схуд», «як ти покращала», то він вже не хоче пропускати тренування і порушувати режим, – розповідає тренер. – Тоді людина краще за всіх мотивує себе».

Зараз у програмі «Ривок» беруть участь близько 450 осіб: 250 людей у студії «Квадрат» і ще по 100 в двох студіях, які працюють по франшизі. Анатолій Бабич володіє однією з них – це «Ривок на лівому березі». Коли він почув про методику Максима, то спочатку поставився до неї скептично. «Думав, хіба дівчачий фітнес може змінити тіло? – згадує Анатолій. – Може. І не тільки тіло – «Ривок» повернув моє життя на 180 градусів: це круте відображення в дзеркалі, нові можливості і оточення. Чому купив франшизу? Вона дозволяє продавати здоровий продукт. На моїх очах змінюються люди, їх ставлення до життя. І це ще приносить прибуток».

Отримати право працювати з брендом хочуть і інші, але в Максима до франчайзу жорсткі вимоги. «Це не той бізнес, в який можна вкласти гроші, і він буде працювати як конвеєр. Не буде. Тут потрібен така людина, яка готова постійно вчитися і розвиватися, брати участь особисто, вірити в підхід і жити ним. Я багатьом відмовляв. Мені було непросто франшизу віддавати тим, хто працює у Києві, де я завжди можу сам приїхати в студію і сам все перевірити, і, раптом що – виправити. А що говорити про інших містах? Адже це моє обличчя», – пояснює власник бренду.

 

Головне: не стояти на місці
 
 
 

 
У найближчих планах Максима – встановити рекорд світу, тобто, організувати найбільш масове фітнес-тренування. Для цього доведеться залучати не тільки киян, але і ентузіастів з інших міст України. Швидше за все, це буде своєрідний телеміст. Навіщо? «Для мене і моєї команди дуже важливо ставити великі цілі. Вони мотивують, змушують не зупинятися, не простоювати», – відповідає Максим.

У жовтні 2015 року «Майкрософт Україна» запустила проект «Твій власний Upgrade». У ньому компанія показує, що втілити мрію реально, причому, на диво, швидко. Для цього потрібно всього лише пройти відбір, і переможець отримує технічну допомогу і підтримку особистого тренера. Один з напрямків проекту компанія присвятила тілу.

Така тема не випадкова. Українці повніють, і статистика це підтверджує. За даними Міністерства охорони здоров'я України, надмірну вагу в країні мають 26% жінок і 16% чоловіків. Головною причиною такої повноти відомство називає те, що більша частина наших співгромадян веде нездоровий спосіб життя: мало рухається і шкідливо харчується. Причому, частка українців із зайвою вагою поступово зростає, і Україна ризикує в найближчі десятиліття отримати епідемію ожиріння. Щоб привернути увагу до цієї проблеми і показати, що її можна успішно вирішити, «Майкрософт Україна» виділила напрямок ТілоUpgrade. У ньому щасливчик може за два місяці удосконалити себе фізично: стати стрункішим, витривалішим, здоровішим. Це непросто, тому таку задачу компанія довірила Максиму.

І він радо відгукнувся. Зробити за два місяці нову людину – завдання непросте, але складність тільки підбиває Максима. «Новий результат і щасливий учасник – це найкраща в світі реклама моєї методики, – пояснює майбутній коуч. – Але головне – мені важливо, щоб моя робота приносила реальну користь. Для мене участь у таких проектах, як «Твій власний Upgrade» – це ще один шанс познайомити когось зі здоровим способом життя, прищепити до неї любов. А коли я бачу, що спочатку учасник не здатний віджатися від підлоги більше разу, а вже через місяць виконує повноцінний жим і хвалиться своїми досягненнями, то це – моя найкраща мотивація далі розвивати свою справу».

У напрямку ТілоUpgrade взяло участь понад 400 осіб. Перемогла Ірина Федорова. Максим буде особисто слідкувати за її прогресом: допомагати, мотивувати, переконувати, стежити за способом життя. Результат Ірини буде і його новим особистим результатом – поки що не менш значущим, ніж майбутній рекорд світу. А тому, ми побачимо напружену боротьбу. Тому слідкуйте за проектом.

За розвитком проекту та успіхами Ірини слідкуйте в її щоденнику тренувань, а також на сторінці Майрософт Україна в фейсбук.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: