Швейцарський бренд купальників піддався жорсткій критиці за те, що "пережив Ісуса"

коментувати
В Швейцарії бренд засудили за провокаційну рекламу

В Швейцарії бренд засудили за провокаційну рекламу

Швейцарський бренд купальників Ta-bou представив провокаційну рекламну кампанію, присвячену святкуванню 38-річчя компанії.

На рекламному плакаті зображена модель в бікіні на тлі хреста, а також розміщений слоган, в якому повідомляється, що бренду вдалося пережити самого Ісуса Христа, повідомляє Daily Mail. Зокрема, на рекламному плакаті, який з'явився в різних містах Швейцарії, наголошується, що Ісус, згідно Біблії, дожив до 33 років, в той час, як бренду вдалося дожити до свого 38-го дня народження.

Представники християнських церков виступили з жорсткою критикою рекламної кампанії, назвавши дії керівництва бренду «ганьбою».

У свою чергу, власниця бренду Джіанні де Нікола заявила, що нітрохи не шкодує про створення рекламної кампанії і згадуванні в ній Ісуса. Крім того, вона зізналася, що на рекламному знімку зображена її дочка Валерія, яка допомагала розробляти дизайн нових купальників:

«Я абсолютно спокійно сплю ночами», - зазначила вона.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: