Нова точка на кавовій мапі Києва - Yellow Place

коментувати
Нова точка на кавовій мапі Києва - Yellow Place

Вперше термін "третя хвиля кави" вжила знаменита обсмажувальниця кави в Сан-Франциско. Хвилями називають бум у споживанні і акцент на приготуванні напою.

Сьогодні в сучасній кавовій індустрії виділяють три хвилі. Перша - найпростіша і споживча. Швидше за все, це вуличний продаж кави або звичайне кафе, де це супутній продукт. Друга хвиля - тематична. Тут мова вже йде про отримання задоволення від напою. Представлена друга хвиля кавовими мережами з великими меню - від кави з молоком і карамеллю до імбирно-пряникових наповнювачів і малинових сиропів, проте часто відсутня інформація про сорт зерна, ступінь його обжарювання і технологію. І, нарешті, третя хвиля, в якій каву сприймають як мистецтво, а процес приготування напою вимагає наукової точності в усьому. У кав'ярнях третьої хвилі зерно - король, а напій з нього - чи то вино, чи то музика. Такі хвилі не покликані змінити або замінити одна одну. Вони існують паралельно. А в споживача з'являється вибір.

 


yplace-4212


18 вересня в магазині Good Wine офіційно відкрилася нова точка на кавовій мапі Києва - Yellow Place. Класична кав'ярня третьої хвилі. По той бік кавового гіганта - найкращої в світі еспресо-машини ручної збірки La Marzocco – талановиті бариста Павло Полторакін і Євген Горбань. Вони знають не тільки як зробити високої якості напій на основі еспресо, приготувати хорошу фільтр-каву альтернативним методом, але й знають, який шлях подолало зелене зерно, перш ніж стати на кавову поличку. Сучасний кави подібна до вина - з величезним смаковими спектром, а сама карта смаків практично перейнята від сомельє.

 


yplace-4265


Шеф-бариста Павло ділиться іноземним досвідом. “Берлін сьогодні вважається локомотивом кавового світу. Близько двадцяти закладів нової хвилі і кожен гарний по-своєму", - Паша дивиться на все під інсайдерським кутом. “Багато бариста вивчають зерно на хімічному рівні. Тому що третя хвиля не означає, що заклад готує напої на свіжеобсмаженій каві. Важливі знання та внутрішні стандарти людини, яка стоїть за баром. У Берліні набагато менше приділяють уваги інтер'єру. Люди в цілому менше приділяють уваги зовнішньому вигляду - як своєму, так і закладам, в які ходять. У найкращій кав'ярні, швидше за все, буде непривабливий вхід, меблі всередині - потерті, з диванів стирчать пружини, на них дивишся і не розумієш, чи то його купили за шалено великі гроші в дизайнерському салоні, чи то знайшли на сусідному звалищі. Але потім помічаєш на бетонній стелі щільну мідну проводку, переводиш погляд на бар, обладнання, зерно і розумієш що так, тобі тут буде дуже смачно".

 


yplace-4272


Крім кави, в Yellow Place уважно ставляться і до інших "залаштунків" - обладнання та інгредієнтів на кожному з етапів приготування напою. Тут відштовхуються від стандартів SCAE — Specialty Coffee Association of Europe, вони є навіть у води. Мінеральність і кислотність води в першу чергу впливають на смак напою, адже вона в такому місці як кав'ярня покликана розчиняти каву.

 


yplace-4304


В Yellow Place працюють з компанією Ecosoft, чиїм обладнанням спочатку фільтрують воду, а потім насичують через вітализатор до потрібного рівня м'якості. Цей же підхід використовується й до молока. Перепробувавши найкраще з полиць Good Wine, бариста зупинили свій вибір на продукції "О Мілк" – фермерському органічному молоці компанії з повним завершеним циклом виробництва: від вирощування кормів і телят до утримання поголів'я та переробки молочної сировини в одному місці.

 


yplace-4369


"У нашій новій кав'ярні ми використовуємо тільки каву класу "спешелті". Це зерна, які проходять спеціальний процес сортування та обробки. На мішках з зерном Specialty coffee вказують не тільки країну, де його виростили, але також район або плантацію. Також, "спешелті" - це завжди зерна одного врожаю. Чим більше інформації відомо про продукт - тим краще. Сегмент спешелті - найбільш швидкорослий в кавовій індустрії на сьогодні" - ділиться Паша. На питання, яким чином виділити гарну кав'ярню з-поміж усіх гідних на перший погляд, отримуємо відповідь, що так чи інакше все зводиться до поняття "смачно" і "не смачно".

 


yplace-4389


У місці, де вам комфортно і готують ваш улюблений напій, можна далі придивлятися до кав'ярень нового типу. Тих, що складаються з трендів, що наближаються, - а саме з цінності роботи обсмажувальника й бариста - тандему, який готує продукт і вдосконалює його. Або відходу від божевільного дизайну, де головний у приміщенні - людина за баром. Без перешкоди у вигляді офіціанта, з простими відносинами і знаннями за спиною.

 


yplace-4446


У закладах з дійсно хорошими бариста, які готові проконсультувати вас з питань приготування кави, вибору продукту на полиці. Які переконають вас спробувати нове, якщо ви готові до відкриттів. Побачите Пашу або Женю за баром Yellow Place - неодмінно сідайте поруч, замовте улюблену каву і запитайте що-небудь про каву. Вам сподобається.

Yellow Place знаходиться в магазині Good Wine на Мечникова, 9.

http://goodwine.ua/

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: