Тренди, в які грають б'юті-бренди: від органічної косметики до брів з градієнтом. Блог Іри Курашиної

коментувати
Тренди, в які грають б'юті-бренди: від органічної косметики до брів з градієнтом. Блог Іри Курашиної
© Pixabay

Косметична промисловість веде з покупцями підступні гри.

Мода на відтінок шкіри, фактуру помади або рум'ян була завжди, однак сьогодні beauty-тренди змінюються з такою швидкістю, що гонитва за відповідністю втрачає сенс.

Пропоную розібратися, звідки беруться деякі з них.

Вологе обличчя

Багато років поспіль пристойним вважалося тільки матове обличчя. Тони, коригувальні та матуючі пудри скуповувалися тоннами, а над «мерехтливими» зірками кіно хором потішалися таблоїди.

З приходом моди на здоровий спосіб життя, фітнес і детокс в б'юті-лексиконі з'явилося нове слово «стробінг» - внутрішнє сяйво шкіри. Одного разу я запитала у знайомого фотографа: «Тобі «стробінг» у селебрітіз не заважає фото обробляти?» Він засміявся і відповів: «Так ось як називається те, через що вони такі мокрі!».


© EPA
© EPA


Професійні продукти для сяйва шкіри існували давно. Одного разу голова косметичної марки Bobby Brown напала з нищівною критикою на густо припудрене обличчя телезірки Кім Кардашьян, заявивши, що куди краще мати природний блиск здорової шкіри. Фактично це була реклама нових засобів для освітлення обличчя марки. Так професійні креми для сяйва цього та інших виробників отримали прописку спочатку на подіумах і в блогах, а потім в косметичці жінок по всьому світу.

Брови-градієнт

Якось в черзі за кавою біля Могилянки, моя подруга запитала: «А чому у цих чотирьох студенток брови однакові?». Після винаходу цих, на мій погляд, дивних, неприродних каркасних брів, світ бьютіголіків розколовся навпіл. Одні продовжили малювати їх по-старому, збільшуючи площу і створюючи відсутні волоски олівцем. Інші, озброївшись тюбиками з гелем мінімум двох кольорів і пензлем, стали виводити на обличчі шедеври з ефектом «градієнт», як у програмі Рhotoshop.


© themakeupsocial.com
© themakeupsocial.com


Локомотивом тренду таких брів, на мій погляд, виступила американська марка Anastasia Bevery Hills. Її помадами десяти відтінків міг би з легкістю малювати свої плакати художник Альфонс Муха. Аналогічні продукти в баночках і тюбиках стали продавати інші виробники. Однак, право вибору у жінок ніхто не відбирав: у 2016-му в моду повернулися пухнасті, більше того, не доглянуті брови!

Granny's hair

Сивина увійшла в моду разом з aging trend кілька років тому. Допомогло просування цієї ідеї покоління бебі-бумерів (людей народжених після Другої Світової війни). Житель розвиненої країни старше 60 років виявився найбільш платоспроможним покупцем у світі, із задоволенням витрачаючим гроші на якісні товари і послуги. Підтвердженням тому можуть послужити рекламні кампанії Dolce&Gabbana та Celine, популярність 93-річного трендсеттера Айріс Афпель і 73-річної моделі і блогера Наті Абаскаль.


© Instagram
© Instagram


Однак, щоб мода на старіння була довгограючою, охмурити літніх людей виявилося замало і сивина обілила американську молодь. Заробили на цьому віянні, як ви розумієте, не тільки виробники фарби для волосся. Літні і просто сиві жінки стали рекламувати купальники, косметику, прикраси та інші товари.

Макіяж для фітнесу

Раніше ми сміялися над дівчатами, які приходили на тренування з макіяжем, однак цифрове фото та соцмережі змінили звички. Одного разу в салоні я підслухала фразу «виринути з басейну без брів» і тут же зрозуміла - є жінки, яким косметика для спорту необхідна! Відповіддю на цей виклик стали тони, помади, рум'яна і туш для спортсменок.


© rachellaycock.com
© rachellaycock.com


У січні компанія Brichbox, більше відома як виробник подарункових коробочок з семплами, створила новий бренд для fitness addicted. У лінійку входять два відтінки рум'ян, дезодорант, помада, що регулює рівень Ph, туш для вій, тінти і гелі для брів.

Органічна косметика

Органічний тренд розбурхує споживачів по всьому світу приблизно 50 років, з часів хіппі, які приділяли серйозну увагу екологічним питанням. Сьогодні виробники стверджують, що органічна косметика не тестується на тваринах, інгредієнти вирощуються на полях, які не обробляються пестицидами, а упаковка розкладається 10 замість 50 років. Ми можемо купити будь-який товар з приставкою organic, але це не означає, що він буде однозначно корисний і безпечний, оскільки єдиної для всього світу системи сертифікації не існує.

Купуючи такі продукти, варто пам'ятати, що органічні сполуки - це теж хімія, яка не має відношення до пелюстків троянд.


© Pixabay
© Pixabay


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: