Як вибирати ресторан і що замовляти. Савелій Лібкін дає 19 порад гостю

© minervastock/Depositphotos

© minervastock/Depositphotos

Дозволю собі кілька рекомендацій гостям. Адже і в рестораторів є свої переваги.

19 порад гостю:

1. Вибираючи ресторан, вибирайте спочатку компанію, потім – близькі вам за настроєм їжу та інтер'єр.

2. Оминайтк туристичні забігайлівки і вибирайте ресторани з гостями вашого віку і соціального стану.

3. Забронюйте стіл і розпитайте заздалегідь про ключові страви ресторану ще по телефону.

4. Повідомте по телефону і про те, чи є у вас і ваших гостей персональне несприйняття або алергія на якісь продукти.

5. Запитайте заздалегідь, чи зможете ви заплатити карткою.

6. Якщо ви не знайомі з меню або не розумієте мову меню, запитайте в офіціанта, чи є свіжа риба. Це спосіб отримати відмінну їжу і не ризикувати з вибором незнайомих страв.

7. Бажано не замовляти щось «з перламутровими ґудзиками», якщо ви не готові отримати в тарілці одні ґудзики.

8. Попросіть показати продукт до приготування. Так є шанс отримати свіжу рибу або пристойний стейк у тарілці, а не тільки в меню.

9. Якщо в меню, у назві страв, обіцяють делікатеси, уточніть в офіціанта, чи так це насправді і чи не йдеться про сурогати. Уточніть, яка вага порції делікатесів, якщо в меню вказана загальна вага страви.

10. Смачний і, відповідно, популярний ресторан краще відвідувати в будні дні і в обід. Вам присвячуватимуть більше уваги.

Бажано не замовляти щось «з перламутровими ґудзиками», якщо ви не готові отримати в тарілці одні ґудзики

11. Повага до персоналу та до правил ресторану завжди доречна. Клацати пальцями, закликаючи офіціантів — поганий тон. Краще підійти і поставити запитання своєму офіціанту.

12. Якщо ви любите воду з лимоном, скажіть про це одразу. Офіціанти не люблять гостей, які не знають, чого вони хочуть. Офіціанти не вміють вгадувати ваші бажання.

13. Якщо вам шкода 10-15% чайових, краще обідати вдома.

14. Завжди перевіряйте чек. Особливо це актуально для тих, хто приходить «гуляти» великою компанією. Іноді офіціант може просто помилитися. Не платіть гроші, якщо в рахунку не все зрозуміло і точно не відповідає замовленому.

15. Не сплачуйте за рахунком, якщо частина страв або напоїв приплюсовані рукописно.

16. Не варто розповідати персоналу закладу про можливе знайомство з власником ресторану в надії на спеціальне обслуговування. Якщо власник або керівник захочуть вас порадувати десертом або знижкою, вони це зроблять самі.

17. У разі проблеми не телефонуйте господареві. Віддихайтеся, можливо, проблеми й не було зовсім. Вирішуйте все на місці. У крайньому разі, повідомте власнику або знайомому менеджеру про проблеми в особистому повідомленні, вказуючи факти. Одночасно повідомте і про те, який варіант компенсації для вас кращий.

18. Немає сенсу повідомляти про проблеми в ресторані у соціальних мережах. Ви отримаєте репутацію буркуна, а питання залишиться невирішеним.

19. Збережіть назву улюбленого ресторану і поділіться ним з друзями.

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: