Як сформувати правильний імідж в соцмережах, – точка зору

коментувати
Як сформувати правильний імідж в соцмережах, – точка зору

Так буває: ви ніби непоганий фахівець і людина хороша, але для інших, для ринку, для соцмереж і пошукачів вас немає. Чому?.

Якщо б люди, публікуючи інформацію в соціальних мережах, розуміли, що головним сенсом будь-якого повідомлення стає реакція, яку воно викликає у аудиторії, їх світ «ніколи вже не був би таким, як раніше». А моя стрічка не майоріла б котиками, дитячою радістю і чужим курортним педикюром.

Хочете ви того чи ні, у кожного з нас є те, що називається «особистим професійним брендом». Мені дуже хочеться донести до сучасного менеджера просту думку: якщо через гординю, неадекватну самооцінку або «пофігізм» ви не дбаєте про формування власного бренду і професійного іміджу, то це зовсім не означає, що цього самого бренду у вас немає. Він є завжди. Інша справа, що, наприклад, це бренд з нульовою впізнаваністю і сумнівною цінністю.

В чому проблема з професійним брендом? Багато хто вважає, що дбати про це – доля зірок і знаменитостей. Помиляєтесь. Насправді кожен з нас і є бренд.

З точки зору вашого професійного бренду абсолютно не важливо, що ви думаєте про себе як про фахівця. Точніше, важливо, але тільки для власної самооцінки та впевненості в собі у зовнішніх комунікаціях. А те, яким формується ваш образ в очах інших людей на основі тієї інформації, яку вони черпають про вас в соцмережах або в Google, якраз і формує ваш справжній бренд. Простіше кажучи, професійний бренд – це те, що інші думають про вас.

«Маячня» – подумають деякі з вас. І назавжди залишаться заручниками професійних і особистісних образів, які формуються з хаотично розкиданої в безмежному онлайн-просторі інформації, яка випадково колись туди потрапила, часто без відома або згоди.

«Цікаво» – подумають інші. І, ймовірно, назавжди змінять свій підхід до створення і розвитку свого іміджу. Для вас я хочу трохи розповісти про основні принципи того, як можна і потрібно «ліпити» свій персональний бренд в мережі.

Давайте для початку погодимося в тому, що ваш бренд взагалі – це образ і емоції людей, які відображають їх досвід взаємодії з вами. У XXI столітті взаємодія між людьми в 80 випадках зі 100 починається у віртуальному просторі – через професійні та непрофесійні соцмережі. Там же в аудиторії і формується перше враження про вас і перша оцінка образу.

Ваш образ сьогодні – це результати пошуку в Google. На першу особисту зустріч до вас прийдуть з якимось вже сформованим вашим портретом. І якщо ви подбаєте про те, щоб це був вигідний для вас спосіб, то зможете зі старту сформулювати, чого вартуєте – у всіх сенсах.

Для початку точно вирішіть, чого саме ви хочете досягти на кожному відрізку свого професійного і особистого життя. Виробіть ясні цілі, які дозволять до цього прийти, і зробіть перші конкретні кроки на цьому шляху.

Крок 1

Оцініть вже сформований образ – просто забийте своє ім'я та прізвище в Google і подивіться на результати.

Що про вас каже Google? Де ви в пошуку Google? Що і хто пише? Абстрагуйтеся і подумайте про те, яке враження про вас залишається у людини, яка погортала ваш профіль у соцмережах. Які взагалі сторони вашої особистості розкриває та інформація, яку можна знайти, «погугливши» вас? Якщо те, що ви побачите, подивившись на себе ось таким ось чином (трохи чужими очима, з боку), вас не задовольнить, займіться тим, щоб сформувати новий образ, інший імідж.

Крок 2

Визначтеся з тим, хто ви і в чому полягає ваш професіоналізм. Професійний бренд – це про те, що і як ви виконуєте. Саме ці що і як визначають ваші конкурентні переваги.

Подумайте, яка аудиторія яку інформацію і для прийняття яких рішень повинна знати про вас. Коли ви розберетеся з цим, залишиться лише вибрати, якими способами доносити до цих аудиторій правильну інформацію. Правильну – для вашого бренду. Цей вибір у кожному випадку залежить від конкретної аудиторії і смислів, які ви хочете вкласти в її свідомість.

Крок 3

Формуйте контент, який постите в соцмережах або розміщуєте на якихось ресурсах, так, щоб він був цікавий і корисний вашій конкретній аудиторії. Для людини, яка прагне позиціонувати себе як професіонал, правило формування контенту може бути таким: 10% інформації ділового характеру,15% - розважального, 20% - зацікавлюючого, 20% - тієї, що формує вашу репутацію і 35% - корисної з точки зору отримання нових знань і досвіду матеріалу.

Друге правило: якщо ви вплуталися в цю «гру» з контентом, робіть це системно – розміщуйте інформацію з чіткою періодичністю і регулярністю.

І, головне: кожного разу, перш ніж натиснути кнопку «опублікувати» Facebook, запитайте себе: «Я це роблю? щоб що?». Бути присутнім в Мережі усвідомлено – це великий шмат роботи. Але, якщо раптом після всього цього у вас все ще залишиться час і бажання постити котиків і свій ідеальний манікюр, просто запитайте себе: як розміщення фото цих «няшечок» і «мімімішечок» наблизить вас до головної мети?

Є відповідь? Цікаво, яка.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: