Чотири поради, як створити персональний бренд

коментувати
Фото: chaoss/Depositphotos

Фото: chaoss/Depositphotos

Завдяки силі інтернету і соціальних мереж побудова бренду при мінімальному бюджеті на маркетинг стало цілком реальним завданням.

Підприємці, спікери, засновники компаній і навіть лідери думок відмовляються від традиційних рекламних акцій і шукають нові зв'язки з аудиторією.

Наприклад, підприємниця Бренді Храм прекрасно вловила «хвилю» соціальних мереж і створила клієнтську базу компанії Lolly Wolly Doodle — онлайн-магазину дитячого одягу. Вона розміщувала інформацію про дизайнерський одяг для маленьких модниць на своїй сторінці в Facebook, розповідала про їхні переваги і зручності, ділилася міркуваннями щодо материнства і зібрала навколо себе лояльну аудиторію. Зараз mompreneur (мама-підприємець) продає в Facebook більше, ніж будь-який інший бренд.

Отже, ділюся чотирма ефективними інструментами зі створення персонального бренду вже сьогодні:

1. Створюйте контент, яким хочеться ділитися

«Шок! Всі секрети розкрито! »... Знайоме?

Не запускайте просто черговий блог — створюйте цінність

Такі закликальні заголовки типові для таблоїдів. Навіть якщо ви не збираєтеся їх читати або купувати, вашу увагу захоплено. Іноді інтерес може бути настільки великий, що ви підійдете ближче до стійки з пресою і погортаєте пару сторінок. Журнали прекрасно знають, як зацікавити аудиторію в потрібний час і в потрібному місці.

Обкладинку журналу також часто доповнюють яскравий візуал, провокаційні фотографії та великі кольорові чіпкі заголовки.

При створенні контенту застосовуйте ці ж принципи: сенсаційні заголовки,  яскравий візуал і актуальні новини. Не заводьте просто черговий блог — створюйте цінність. Нехай ваша аудиторія і клієнти дізнаються про вас.

2. Ставайте експертом

Проста формула: експертність = довіра, довіра = лояльність.

Звання «експерта» можна отримати за допомогою простої і перевіреної тактики. Магнат нерухомості Барбара Коркоран приписує свій успіх і впізнаваність «Коркоранському звіту» — щоквартальному аналізу продажу нерухомості в Нью-Йорку. Барбара була настільки розчарована відсутністю профільної преси, що зібрала статистичні дані про продажі в своєму агентстві нерухомості і відправила їх кореспонденту в New York Times. Незабаром її аналітика з'явився на першій сторінці розділу нерухомості, що миттєво зробило Барбару авторитетом.

Урок простий: не бійтеся створювати щось цінне і ділитися цим з медіа. Журналістам потрібні історії та цікаві факти. Інтернет-портали, такі як Help the Reporter Out (HARO) і ProfNet, і російськомовні аналоги Pressfeed і Deadline.media повні запитів від журналістів, які шукають спікерів і коментарі.

3. Знаходьте однодумців

Кооперуйтеся з однодумцями і виходите на ринок разом. Це стане взаємовигідним партнерством для кожної зі сторін. Наприклад, Ден Слаген, директор з маркетингу в HourlyNerd «Зводить» студентів і випускників MBA з невеликими і середніми бізнесами. Створення вашого power posse стане першим кроком до зростання персонального бренду.

Звісно, можна розвиватися і без партнерів, але на це піде більше часу. Взаємодія — ключ до розвитку. Крос-промоушн може починатися з гостьових блогів і постів, крос-брендових рекламних акцій в електронній розсилці. Вибір формату — за вами.

4. Створюйте можливості

Знаменитості розширюють свій вплив не тільки за рахунок участі у всіляких шоу, але і продають різні продукти зі своїм ім'ям — від одягу і ароматів до алкоголю.

Ви також можете розширити свою аудиторію. Про запуск блогу і популяризацію особистої сторінки в Facebook ми вже говорили. Ось ще кілька ідей: запропонуйте гостьовий блог або рубрику в співтоваристві, виступайте на галузевих заходах, запускайте подкасти або навіть напишіть книгу (або просто брошуру). Зробіть все можливе, щоб ваше ім'я звучало, зарекомендуйте себе як фахівця в своїй області.

Так, схоже, вам доведеться говорити «так» більшості можливостей, як герою Джима Керрі у фільмі «Завжди говори "Так"». Багато топ-менеджерів компаній починали з невеликих інтерв'ю для місцевих телешоу, статей в маловідомих газетах і участі в незрозумілих подкастах. Вони почали відмовлятися від можливостей тільки після того, як попит на їхні час і увагу значно виріс.

Іншими словами, люди повинні бачити вашу затребуваність. Видимість бренду — ключ до того, щоб стати експертом. Головний спосіб — генерувати цінний контент. Недостатньо простого блогу на вашому сайті або двох згадок у великих публікаціях. Створюйте мережу контактів, пропонуйте і не давайте себе забути. Наприклад, якщо ви працююча мама, обговорюйте баланс між роботою і сім'єю на профільних ресурсах. Якщо ви подорожуєте по всьому світу для бізнесу, розповідайте про це на популярних туристичних сайтах. Просто не забудьте додавати, хто ви і що робите.

Новое Время запрошує на лекції наших відомих колумністів Діалоги про майбутнє. Детальна програма тут

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу  Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: